Code autoradio égaré

Question de mat036 le 10/07/2012 à 21h32
Bonsoir, j'ai un problème, j'ai acheté une mégane 2 de 2005 et elle me demande le code autoradio. Je ne l'ai pas dans les papiers. La seule étiquette que j'ai m'indique : vf1bmrf0534172644 p.j.i : 2940078. Comment retrouver ce code ? Merci. Mathieu
2 réponses pour «
Code autoradio égaré
 »
Réponse de hay88
Le 13/07/2012 é 11h56
You need to remove the radio. they are too small holes each side of the radio use an old metal coat hanger 4 darts or very small screwdriver or long nails. put into holes about 4-5cms and push outwards sideways and carefully pull radio forward. you must do the holes on each side at the same time Then post the numbers/letters from below the main barcode something like 7700xxxxxxtt123 or 8200xxxxtt123 or the security code like Q123 or T0U123 can be found in a small box then i can help you off of the radio then email me at codehelp@hotmail.co.uk
Réponse de demeri
Le 17/02/2013 é 21h20
Vers le concessionnaire, il pourra vous fournir le code avec la carte grise du véhicule. Normalement, le code se trouve dans le manuel