Code autoradio Peugeot expert

Bonjour Suite à la déconnexion de la baterie mon poste d origine me demande un code, que je n ai pas Le modèle du poste est PU-2294A(C) Numéro de série CL040130853118 Merci d avance
1 réponse pour «
Code autoradio Peugeot expert
 »
Réponse anonyme
Le 07/03/2013 é 13h38
I've heard of horror srieots of Michelins cracking insome climets. Although probably they are exaggerated, I have stuck with Japanese tires like Dunlop for years. They last a long time but is easy on the suspension too.Since of recent I have come across this tire called GT radial (Malaysian tire?). Seem to be economical and long lasting too.How about the thread patterns? Can you advice what sort of patterns are best for normal road driving?Thanks.