Date du concours A L'ENSTP SESSION 2011

Question de pino atitude le 04/02/2011 à 17h58
Obonjour je voudrais connaitre la date si elle est deja connue du concours d'entrée en premiere annéea l'enstp de yaonde au cycle ingenieur degenie civil pourla session 2011.merci.voici mon email X_DOOG@YAHOO.FR
3 réponses pour «
date du concours A L'ENSTP SESSION 2011
 »
Réponse anonyme
Le 12/02/2011 é 16h46
Je nè aucune idee de ce q toi tu parle stp dire a une idee de la date du concours de l ens passe le par mon email je suis delphine a doula bye-bye bonne journee
Référence(s) :
Réponse anonyme
Le 18/04/2011 é 16h00
Mon non plus,en passant jèmerè que nous puission deplus en plus connaissance.je suis à nkoa ekele et je veut présenter ce concour.
Référence(s) :
je répond au numba ci après:76655592-94936385 de la part e placide
Réponse anonyme
Le 21/03/2012 é 11h03
There are so many important ones to sohoce from. I would have to go with the Epilepsy Foundation. 18 months ago our son was diagnosed with Focal Epilepsy and secondary generalization. We found him on the floor one morning unresponsive and called 911. After many tests, IV'S and EEG's we found out the right side of his brain has an abnormality. The seizures don't happen often. In 18 months he has had 4 and they only happen while he is sleeping. This makes my husband and I not sleep well at night. One of us is usually checking on Triston. He is on medication. He will be on it everyday for 2 years. If he is seizure free for 2 years while on the medication he can come off of it. However, he has already had another seizure while on the medication so they upped his dosage. All foundations: epilepsy, cancer, March of Dimes, MS, is all important to contribute to. However this foundation would be my choice.