études étrangéres

Question de NDIONE le 01/03/2011 à 13h36
Je suis étudiant en 4eme année a la faculté des sciences économiques et de gestion a l'université de Dakar. je suis a la recherche d'une bourse étrangère qui va me permettre de poursuivre mes études a l'étranger.
1 réponse pour «
études étrangéres
 »
Réponse de nicolaspierre
Le 16/03/2013 é 23h51
Good afternoon everyone, I'm an English teacher I would like to increase my knowledge in this language for helping my learners to speak good English in Haiti. I hope that in the name of the Lord Jesus Christ and by your grace I will realize my dream. So I want to tell you too I studied business in "UNIVERSITY OF SCIENCE in Cap-Haitian in North of Haiti.