Recharge iam

Hi how are you i hope you are fine please if you can send me recharge 30 dh i need it because i(m very povre im not see my familly for 5 months becauqe i studing english and i don't have mony thank's for all and i hope a have good life in your time besy wishes your brother in islam youssef take care this is my number phone 0678875299
1 réponse pour «
recharge iam
 »
Réponse anonyme
Le 10/11/2010 é 18h42
Salut ca va comment allez vous j'espère que tu va bien tu peux veux aidez car j'ai besoins de recharge de Maroc telecom si tu veux merci beaucoup pour n'importe quoi et c'est mon numéro de téléphone 0678875299 merci a toues