Sujets de magister Anglais

Je voudrais connaitre le sujet de magister d'angais (Bouzareah)American literature and civiilisation 2009-2010 et si possible les sujets des annees precedentes. Merçi beacoup. This is my e-mail wafa.queen69@yahoo.com Iam waiting
3 réponses pour «
sujets de magister Anglais
 »
Réponse anonyme
Le 09/11/2010 é 15h03
Je cherche la meme chose que toi !!
Réponse anonyme
Le 19/10/2011 é 18h36
I 'm so sorry but i 've the liguist and dida exams Hallyday .......claims that impeccably well performed lge is typical op casual , spantaneous speech......... in this view , he is completely at odds with chomsky 1965 , who assumes that actual lageis degenerate and deviates from the rules of grammar " guy cook discuss didactics the phrase "learner centre " makes it sound as if the teacher is not in control of the classroom .in the light of your readings discuss fully the notions of learner centredness and its application in a country like algeria discuss
Réponse anonyme
Le 22/06/2012 é 19h42
Hi i am searching for the same thing you search for please is there any one help us