Je veux expliquer cette paragraph

My name is mariam tijani.i am twenty, and i am from marocco.my father, brahim, is a mechanic. he is sixty years old. he is serious and hardworking. aicha, my mother, is a housewife. she is fifty-four years old. she is very friendly and hardworking too.i have one brother and two sisters. my brother,yacine,is very funny;he has a good sense of humour.he is a teacher of french in a primary school.he is twenty-eight years old. he is not married. my sister saffa, twenty five, is a secretary in a big company. she is single, too. my elder sister, nadia, is thirty_two years old. she is a doctor in a public hospital. she is married,and her husband is an engineer. they have one daugther. jihane.she is two years old.she is so cute.
1 réponse pour «
je veux expliquer cette paragraph
 »
Réponse de Jean R.
Le 20/03/2011 é 20h14
Traduction : « Je m'appelle Mariam Tijani. J'ai 20 ans et je suis originaire du Maroc. Mon père Brahim est mécanicien. Il a 60 ans. Il est sérieux et il travaille beaucoup. Aicha, ma mère, est ménagère. Elle a 54 ans, elle est très gentille et courageuse elle aussi. J'ai un frère et deux sœurs ; mon frère Yacine est très amusant ; il a un bon sens de l'humour. Il est professeur de français dans une école primaire. Il a 28 ans. Il est célibataire. Ma sœur Saffa, 25 ans, est secrétaire dans une grande entreprise. Elle est célibataire elle aussi. Ma sœur aînée, Nadia, a 32 ans. Elle est médecin dans un hôpital public. Elle est mariée et son époux est ingénieur. Ils ont une fille, Jihane. Elle a 2 ans. Elle est si mignonne ».
Référence(s) :
www.wordreference.com