Comment écrire un scenario de documentaire, reportage?

Bon jour je voudrais écrire un scenario pour un documentaire mé je s ais pas comment l écrire! ci je pouvais voir un exemplaire?
1 réponse pour «
comment écrire un scenario de documentaire, reportage?
 »
Réponse anonyme
Le 14/04/2018 é 08h33
Lance McCullers and the recently-departed Vince Velasquez (to Philadelphia in the Ken Giles trade) made their 2015 MLB debuts when neither had seen a Triple-A batter. Latest posts by TRS Staff (see all)West Ham Fight Off Eagles, Swoop Like Buzzards - January 31, 2018. Garcia went two-for-five with a double and two runs while Davidson went two-for-three with an RBI double, scoring four of the White Sox’s seven runs. So far, he hasn’t done much with his time in Chicago. ordie Howe Hat Trick - March 27, 2018The Red Wings’ Fighting Legacy - March 26, 2018Red Wings Should Make The Most Of Their Last Games - March 24, 2018.