Connaissez-vous Danier Leriche

C'est un bon mec je le recherche pour que la vie puisse a son aise. ok pourriez vous visiter son site pour en savoir plus? www.lerichedanier.e-monsite.com
1 réponse pour «
connaissez-vous Danier Leriche
 »
Réponse anonyme
Le 11/09/2010 é 20h34
Bon je suis un fans anticipe de danier leriche.je crois qu'il est un scout de calibre qui brille par ses potentielles habilites a gerer des problemes qui ne sont pas de minces a faire.il vit en Haiti son pays natale,son adresse : #56-60,rue jean nemorin, mahotiere 77, Carrefour,Haiti si vous le voulez : contacter le sur son portable depuis Haiti: 3429-5765 bon je vous laisse son site peut-etre que tu vivras ses engourmand de la vie et que tu trouvera un boulot pour lui faire marcher......mercis lerichedanier.e-monsite.org et j'en profite pour laisser une lettre ouvert au gran public sensible a une jeunesse en quete d'education... fans intentionner de Danier Leriche I am touched by this disaster up to now is embodied in our head.this September 11 until now I cry even though I am not an American but I agree that I am a citizen of the world and my country 's Another is that the universe building, fully and that all my efforts must defend its interest. I am a student but perhaps my country does not offer me the possibility of transgressing the top scale of this world, I am a mandicité a grant to study how n'inporte option. as if God was resolved in your heart to help me materialize my dream of Diplomate.je am your son, the son of a black as Barack Obama who preaches a unified world, a world educated. Can you give me one and I am confident that I will have it since you have a woman's heart charity ... madam on behalf of all children of the world I implore you, give me the opportunity with this scholarship to study for diplomacy to scale with the top honor in the world like your husband have made sure they ... I am looking forward, I have faith in God and I asked, I really struck me, you the first lady of ameriques you'll probably have my door ... THAN GOD BLESS AMERICA I LOVE VERY MUCH!! leriche2005@yahoo.fr
Référence(s) :
lerichedanier.e-monsite.org,www.google.fr