Continuer mes etudes aux usa

Slt je m'appel amine j'envie suivre mes etudes aux usa j'ai passé en 3eme ané au lycé letre et philosophie svp aider moi pour continuer mes etudes voila mon msn pacshakur31@live.fr et mon tel portable 0557543087
7 réponses pour «
continuer mes etudes aux usa
 »
Réponse de nadjiba
Le 15/06/2010 é 14h23
I so so like english langage i hope to evaluate my level and have a good learning i do not know how to do this.
Réponse anonyme
Le 07/10/2010 é 11h08
Hi i am moroccan and i want to have my master at geography in USA can you help me please?well this is my msn adress ayal@live.fr i'll guraduate this year so please help me because i need it so much and i don't know how to do this
Réponse anonyme
Le 14/10/2010 é 15h12
Hi everyone, You need to improve your english!
Référence(s) :
SPY
Réponse anonyme
Le 17/11/2010 é 00h50
Hi im yassin dia i just take my bac i realy want to studies in america i need this so you can help me plzzz
Référence(s) :
i can sing and play baskettball and im a good student
Réponse de lamkies
Le 17/06/2011 é 12h10
Hello I am Lamkies Mohamed. I am studying in second year of baccalaureate i want to continue my studies in USA. So i need your help.
Référence(s) :
I like reading novels and playing Foot ball
Réponse anonyme
Le 18/01/2012 é 16h16
Salut je suis sénégalais je m'appelle Kalidou Hane et j'ai une famille aux USA,j'aimerai continuer mes études aux USA.J'ai eu mon baccalauréat en 2009 et j suis à ma 3em année universitaire(licence en physique chimie)de l'université Cheikh Anta Diop de dakar(sénégal)
Réponse anonyme
Le 23/07/2013 é 16h34
Slt je m'appelle Noura ; j'aimerai continuer mes études aux USA ......???