Internet gratuit Orange Mada

Question de syl20michel le 10/08/2011 à 10h23
Kaiza daholo e! Nampiasa an'ilay config Orange a d mandeha tsara le izy. Fa ny fanontaniako d ahoana no ahafahana mi-télécharger @ alalan'ny logiciel de téléchargement oh: jdownloader. Efa no-configureko le proxy ao @ jdownloader hitovy @ ilay config @ orange:proxy :173.0.52.183, port:80, raha mi-copier lien ohatra avy any @ megaupload dia hitany hoe en ligne le fichier ho-télécharger-na io. Saingy rehefa hanomboka ny téléchargement @zay izy d mi-afficher "temporairement indisponible" foana. Mba afaka misy manampy a v hoe ahoan no atao raha mety! Misaotra @ fiaraha-miasa
33 réponses pour «
Internet gratuit Orange Mada
 »
Réponse anonyme
Le 16/08/2011 é 21h12
Raha zay no blem elah d hovay idman fa aza atao jdownload d ataovy @ io ip sy port io iany. Ary elah v mampiasa puce 3G sa Edge? Ny puce 3G+ mants ts mety tsn zao.
Réponse anonyme
Le 17/08/2011 é 15h30
Aona ny fanaovalaisany net gratos zao za nefa tsy mavita tsony? tairo mba omeo any ip orange sy ny config any letsy!
Réponse anonyme
Le 22/08/2011 é 13h23
Omeo mail de alefako any ny fanaovana azy mex
Réponse anonyme
Le 02/09/2011 é 15h57
Io ny adress wongyan19àyahoofr
Réponse anonyme
Le 04/09/2011 é 03h35
Le ketrika 3g ry zalah no tena mety fa le puce akama tena mbola faible sady voafetra be ah!
Réponse anonyme
Le 26/09/2011 é 19h59
Mba omeo ketrika azo itelechargèn film lets r'zalah @io fandehany io ah! costinkl@yahoo.fr
Réponse de megamec
Le 10/10/2011 é 16h42
NIAHAHAHAHAHAHA lol daholy zany zalah fa mbola ts mis matafavoka zany adresse ip sy port gratuit @ orange 3G zany ra ts manana connexion haut debit nga lé olona d partageni @ alalan ccproxy ny ip sy port d zay no partagena any @ client any d zay io vo mande 3G orange illimité, nena zaw d 250mil/mois no alohako d illimité 3G orange za mandritran 1mois, d manohy 250 ndr1 za @ mois manarak ref t hanohy, fa interessant ihan lé offre zalah an.ok
Réponse anonyme
Le 12/10/2011 é 18h59
J ais quoi cette 25o mil illimite je suis tres intéressé
Référence(s) :
ds
Réponse de Fisoratana
Le 22/10/2011 é 21h06
Mba alefaso amiko koa ny fomba fanaovana an'ilay gratos sy ny config fa zaw koa mba mila ty no adressko fisoratana@yahoo.fr
Réponse de syl20michel
Le 27/10/2011 é 20h28
Slt à tous! C'est très intéressant ce fameux 50 000 Ar/mois, est-ce que quelqun peut me donner de plus amples détails sur ce sujet. Voici mon mail: r.syl20michel@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 28/10/2011 é 13h31
Hay v elisany manana 250mil/mois e! Aleoko zan ts homeko ndray ny atsembohako t@ 3G+
Réponse de syl20michel
Le 03/11/2011 é 19h08
Slt! Je ne disais pas que j'ai 50 000 Ar/mois mais comparé avec le prix du 100 Mo valable pour 30 jours qui est de 49 000 Ar c'est beaucoup plus intéressant et de plus c'est en illimité je crois. Pour le 3G+ gratuit est-ce-que vous pouvez me donner tout simplement une petite indice pour que je puisse y bosser dessus? Merci et a+
Réponse de ketrikaprodman
Le 17/11/2011 é 09h37
Za ku raga mba mila anlé fanaovana anlé clé orange fa tena miasa b amiko oh mba mila aide za ra mba mety ito n adresse mailako ketrikaprodman@gmail.com
Référence(s) :
orange clé
Réponse anonyme
Le 27/11/2011 é 14h30
Za ku ranga mba omeo anzany IP config gratos zany io ny mailko panzols@yahoo.fr Misaotra mialoa. e
Réponse anonyme
Le 06/12/2011 é 20h40
Nenay 175000f par mois ra zay hanao, net illimité am 3G+ orange, contact sur facebook: onaf undersky! merci
Réponse de Fisoratana
Le 06/12/2011 é 21h23
Salut daholo é! Mba misy afaka manoro ahy ny fomba fanaovana an'ilay puce akama ve ato? Mba tairo atoroy rangah. Ahoana ny fomba fampiasana an'ilay page d'accueil (m.facebook.com) amin'ny PC? Ny ahy teo aloha manko misy logiciel nampiasain'ilay olona nampiditra ny connection. Tsy haiko ny anaran'ilay logiciel. Mi-clik fotsiny aho dia mandeha ny connection. Misy icone misoratra NET-CONNECTOR. zay. Ny fantatro fotsiny dia tsy maintsy miasa miaraka am JAVA lay logiciel. Ity ny adresse-ko : fisoratana@yahoo.fr
Référence(s) :
Fiso
Réponse anonyme
Le 29/12/2011 é 14h57
Io ny email-ko de mba omeo an le proxy gratuit 3G an orange azafady!merci d'avance heliodoreperlin@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 04/01/2012 é 13h43
Lu dol...so d mba mis mahay manao config box adsl moov 4g mba hazahoana internet gratuit???..efa nahita ah mantsy e fa ts nanoro le olona oe ahoana
Réponse anonyme
Le 05/01/2012 é 16h59
Ity ny adrsee mailko de mba omeo aho www.rizick@yahooo.fr
Réponse de milamina79
Le 06/01/2012 é 10h36
Tratry ny taona e! mba mila koa za azafady ze afaka manome. m6 :) milaminatsara79@gmail.com