Mastère professionnelle bioinformatique en Tunisie

Je cherche une mastère professionnelle en bio-informatique en Tunisie
1 réponse pour «
mastère professionnelle bioinformatique en Tunisie
 »
Réponse anonyme
Le 05/05/2012 é 06h56
Scuze daca am prea generalizat. dugiser ca in orice sunt si exceptii.din 10 femei (intra aici fete, pustoice, copile, etc) 9 intra in cele scrise de mine. se pare ca tu este a 10-a. bravo tie..din punctul tau de vedere se pare ca dai vina pe barbati. dar iti spun din experienta ca nu e asa. in proportie de 80-90% de vina sunt femeile.mereu ne spuenti ca nu ne deam seama de ceea ce vreti, cum vreti, etc.eu va intreb cate din voi stiti acest lucru. cred ca inainte sa ceri ceva de la cineva (indiferent ce este) este sa iti dai tu seama de ceea ce doresti si cum iti doresti.in pat de exemplu. se spune ca barbatii nu stiu cums a satisfaca o femeie. pai cum dracu sa stim?daca 8 /10 stau ca vacile si astepata. cum pot eu ca barbat sa iti ofer orgasme cand nu vad nici macar o grima pe fata ta?ajuta-ma si tu si iti garanteze ca ti-l voi oferi.pe cand aveam eu vreo 20 de ani o femeie de vreio 50 de ani acre avea o nepoata m.a invatat o gramada de chestii in tainele sexului. tot ea a spus: NU EXISTA BARBAT SLAB IN BAT , CI DOAR FEMEIE NESTIUTOARE. pot detalia dar nu are rost acum. poti face alt post si comentam.a8Eu de exemplu am intrebat-o pe tipa ce a determinat-o sa stea atatia ani cu acest tip….si nu a avut raspuns decat ca “a fost primul si asa a ramasa8iti spun eu ca si asta e o minciuna.iti spun eu ca de vei sta sa-i privesti pe cei 2 vreo 7 zile ai sa vezi ca amundoi sunt de vina.daca esti de acord fa un test. intreaba cateva amice ale tale fie casatorite , fie nu uramtoarele chestii:- ce teluri ai tu nu dai alet detalii. te rog sa te uiti la ele cand le adresezi aceasta intrebare. daca iti raspunde cu o alta intrebare sa le spui doar a8Nu stiua8- ce planuri de viitor ai , mai exact cum si unde te vezi peste 5 or- spune.mi 3 lucruri foarte importante in viata ta si la barbatul pe care l-ai vrea de sot. daca e casatorita vezi daca are asa ceva cu ceea ce isi doreste. asta in caz ca va stii sa iti raspunda.hai ca m.am intins. eu ma aprind la astfel de chestii.sa nu ma intelegi ca dau vina numai pe femei. de vina sunt amundoi. give, daca am coopera amundoi poate nu ar mai fi atata lume singura si ar scadea vanzarea de vibratoare si pasarici artificiale o viata placuta.P.S. niciodata nu mi.am trezit femeia la 3-4 dimineata sa ne-o tragem, sa imi puna de mancare, etc. nu am intrebat cred niciodata de ce nu e curatenie in casa si alte chestii.chiar daca munceam numai eu cand veneam acasa faceam amundoi treburile casei. nu puteam ca eu sa staus a ma uit la tv sau sa stau e net si ea sa munceasca ca o proasta.