670 036
questions
1 486 240
réponses
1 459 583
membres
M'inscrire Me connecter
Inscription gratuite !

Mastère professionnelle bioinformatique en Tunisie

Question anonyme le 16/02/2010 à 12h48
Dernière réponse le 05/05/2012 à 06h56
[ ! ]
Je cherche une mastère professionnelle en bio-informatique en Tunisie
Répondre
1 réponse pour « 
mastère professionnelle bioinformatique en Tunisie
 »
Réponse anonyme
Le 05/05/2012 é 06h56
[ ! ]
Scuze daca am prea generalizat. dugiser ca in orice sunt si exceptii.din 10 femei (intra aici fete, pustoice, copile, etc) 9 intra in cele scrise de mine. se pare ca tu este a 10-a. bravo tie..din punctul tau de vedere se pare ca dai vina pe barbati. dar iti spun din experienta ca nu e asa. in proportie de 80-90% de vina sunt femeile.mereu ne spuenti ca nu ne deam seama de ceea ce vreti, cum vreti, etc.eu va intreb cate din voi stiti acest lucru. cred ca inainte sa ceri ceva de la cineva (indiferent ce este) este sa iti dai tu seama de ceea ce doresti si cum iti doresti.in pat de exemplu. se spune ca barbatii nu stiu cums a satisfaca o femeie. pai cum dracu sa stim?daca 8 /10 stau ca vacile si astepata. cum pot eu ca barbat sa iti ofer orgasme cand nu vad nici macar o grima pe fata ta?ajuta-ma si tu si iti garanteze ca ti-l voi oferi.pe cand aveam eu vreo 20 de ani o femeie de vreio 50 de ani acre avea o nepoata m.a invatat o gramada de chestii in tainele sexului. tot ea a spus: NU EXISTA BARBAT SLAB IN BAT , CI DOAR FEMEIE NESTIUTOARE. pot detalia dar nu are rost acum. poti face alt post si comentam.a8Eu de exemplu am intrebat-o pe tipa ce a determinat-o sa stea atatia ani cu acest tip….si nu a avut raspuns decat ca “a fost primul si asa a ramasa8iti spun eu ca si asta e o minciuna.iti spun eu ca de vei sta sa-i privesti pe cei 2 vreo 7 zile ai sa vezi ca amundoi sunt de vina.daca esti de acord fa un test. intreaba cateva amice ale tale fie casatorite , fie nu uramtoarele chestii:- ce teluri ai tu nu dai alet detalii. te rog sa te uiti la ele cand le adresezi aceasta intrebare. daca iti raspunde cu o alta intrebare sa le spui doar a8Nu stiua8- ce planuri de viitor ai , mai exact cum si unde te vezi peste 5 or- spune.mi 3 lucruri foarte importante in viata ta si la barbatul pe care l-ai vrea de sot. daca e casatorita vezi daca are asa ceva cu ceea ce isi doreste. asta in caz ca va stii sa iti raspunda.hai ca m.am intins. eu ma aprind la astfel de chestii.sa nu ma intelegi ca dau vina numai pe femei. de vina sunt amundoi. give, daca am coopera amundoi poate nu ar mai fi atata lume singura si ar scadea vanzarea de vibratoare si pasarici artificiale o viata placuta.P.S. niciodata nu mi.am trezit femeia la 3-4 dimineata sa ne-o tragem, sa imi puna de mancare, etc. nu am intrebat cred niciodata de ce nu e curatenie in casa si alte chestii.chiar daca munceam numai eu cand veneam acasa faceam amundoi treburile casei. nu puteam ca eu sa staus a ma uit la tv sau sa stau e net si ea sa munceasca ca o proasta.
Répondre
Publiez votre réponse
Règles de bonne conduite :
  • Du respect et de la politesse envers les autres
  • Un style rédactionnel clair, une orthographe soignée
  • Le langage SMS n'est pas autorisé
  • Une réponse construite, détaillée et argumentée
  • Pas de propos insultant, diffamatoire, ni xénophobe
  • Pas de publicité, de spam, ni de contenu illicite
  • Pas d'information personnelle divulguée
  • Pas d'échange d'email, ni de coordonnées personnelles
Réponses sur le thème « 
mastère professionnelle bioinformatique en Tunisie
 »
Etes-vous un expert ?
Répondez à l'une de ces questions !
  • Mastére professionelle
    Bonjour je suis entrain de faire la mastère professionnelle en génie b...
  • Stage PFE de Mastère Génie logiciel
    Je suis une étudiante en 2ème année mastère professionnelle génie logi...
  • Future avec mastere
    SVP conseillez moi qu'est ce que je peux faire avec un mastere en Tun...
  • Mastére professionnelle
    Bonjour, j'aimerai m'informer sur l'inscription au mastére banque et...
  • Cherche mastère
    Je suis diplômé en protection de l'environnement spécialité traitement...
  • Mastere en tunisie
    J'aimerais savoir le date pour m'inscrir en mastere (faculté des lettr...
  • Mastère
    Je suis étudiante en pharmacie en tunisie j'ai validé la cinquième an...
  • Mastere en biologie
    Je suis interne en médecine vétérinaire je veux savoir si je peut cont...
  • Mastère
    Salut mes amis je veux bien savoir est ce que il ya des université en...
  • Mastere
    Les delais de inscription en mastere a tous les facultes d'eco et gest...
Posez votre question maintenant !
Publiez votre question et obtenez des réponses d'experts bénévoles et de centaines d'internautes, gratuitement.
Titre de votre question :
Votre question en détails :
T22.602