Vous êtes ici : Accueil > Spécialités > Finance

Organisation constitutionnelle, administrative, financières

Question de herverajaonah le 13/07/2011 à 15h45
Tout ce qui parle de l'organisation constitutionnelle, administrative et financières à Madagascar
8 réponses pour «
organisation constitutionnelle, administrative, financières
 »
Réponse de gbx
Le 14/07/2011 é 08h37
Organisation constitutionnelle -> voir constitution de Madagascar +HCC organisation administrative -> voir primature +présidence organisation financière -> voir ministère finance et budget hiditra comptable any tresor daholo nareo zany an !!!!
Réponse anonyme
Le 14/07/2011 é 15h41
Tsita fa te ho mpiasam panjakana e
Réponse de mamy2
Le 15/07/2011 é 16h07
Eny oa!!!! nenay aty tuléar ange ka sarotony ny mpiasa mpanjakana ka mataotra tegna manatona bureau ny zareo. de aona no ahazoako an'io doc io
Réponse de gbx
Le 16/07/2011 é 07h37
En fait , hita @ net daholo ireo document ireo constituion de ratsiraka jusqu'à hat 200 page mahery f any tsara kokoa telehcargena de vakiana @ ordi ny ordonnace rehetra mommba ny organisation administrative @ ministere ammmenagement sy ny ny primature (manan site web daholo ireo) sy ny interieur ny resaka financiere ao @ ministere ny finance et budget (tresor public et depense publis et finance des communes ) dia maka anareo exemple @ sujet francais fa misy bdb any @ internet fa mmsiy devoir any administrateur civil francais any mùazotoa daholo fa efa akaiky le fotoan mila mianatra tsara de asio koveta misy ranomangatsika ny tongotra
Référence(s) :
google
Réponse anonyme
Le 27/04/2012 é 09h10
Merci beaucoup t@ conseil e! mba te hiasa ho an'ny Fanjakana e!
Réponse de Andry Mampionona
Le 18/05/2012 é 11h42
Mba afaka apetakareo eo ve ohatra le site mety ahitana azy ! Le resaka Organisation constitutionnelle zao no tena anontaniako
Réponse anonyme
Le 07/03/2013 é 06h55
Inona daholo no matière anadinana raha te ho administrateur des services financiers
Réponse anonyme
Le 25/08/2016 é 06h37
Bjr, inona le site afaka angalana anreo document reo? merci