Perdu le code auto radio de ma megane et message error.

Bonjour, je viens de remplacer ma batterie, j'ai essayé un code inscrit sur mon livret et maintenant j'ai un message error. SVP quelqu'un pourrais m'aider.
2 réponses pour «
perdu le code auto radio de ma megane et message error.
 »
Réponse anonyme
Le 27/10/2012 é 07h20
It's great irony that Taeko's introduction to tgwilihting ends up saving her. Unfortunately in the US that happens only rarely, nursing homes here have an aura of death that seems to cause people to die faster when they get there. Do you think the beach/ocean imagery is meant to reflect something like the Viking burning ship/burial at sea idea?
Réponse anonyme
Le 05/01/2013 é 17h03
Apres avoir fait code autoradio .ca m affiche erreure ???