Traduction phonetique d'un poème

Question de zikyouth le 20/02/2011 à 18h33
Bonjour, j'aimerais reprendre un morceau d'avishai cohen tiré du poème El Hatzipor. J'ai trouvé une traduction en anglais, mais pas de traduction phonétique pour pouvoir la chanter. Voici un lien vers la chanson en question http://www.youtube.com/watch?v=1TnGe9jmDzg Merci beaucoup
1 réponse pour «
Traduction phonetique d'un poème
 »
Réponse de zikyouth
Le 25/02/2011 é 13h09
Voici le texte El HaTzipor Lyrics Avishai Cohen שלום רב שובך, ציפורה נחמדת, מארצות החום אל חלוני. אל קולך כי ערב מה נפשי כלתה בחורף בעזבך מעוני. זמרי, ספרי, ציפורי היקרה, מארץ מרחקים נפלאות, הגם שם בארץ החמה, היפה, תרבינה הרעות, התלאות? הירד כפנינים הטל על הר חרמון? אם ירד וייפול כדמעות? ומה שלום הירדן ומימיו הבהירים? ושלום כל ההרים, הגבעות? ואחי העובדים, הזורעים בדמעה - הקצרו ברינה העומר? - מי יתן-לי אבר ועפתי אל-ארץ בה ינץ השקד, התומר! כבר כלו הדמעות, כבר כלו הקצים - ולא הקיץ הקץ על יגוני. שלום רב שובך, ציפורי היקרה, צהלי-נא קולך ורוֹני!