Code auto radio scenic 2

Bonjour! Pouviez-vous me donner le code de mon auto radio? J'ai une scenic 2 dont le N°de série est: VF1JMRG 0630242367 Je pense que le précode est A262 Merci à vous.
51 réponses pour «
code auto radio scenic 2
 »
Réponse de hay88
Le 28/08/2012 é 00h52
A262 is precode = code 0184 You must hold at the end to store your code. IF YOU DONT HAVE ¬ KEY THEN PUSH THUMBWHEEL IN AND SOME HAVE {A¬} KEY Turn on the radio and the display will show 'CODE' Use the steering controls for code entry. Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct first digit Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct second digit Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct third digit Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct fourth digit If the correct code is now shown on screen, press and hold the [ ¬] button for up to 10 seconds to store the code FOR NO STEERING CONTROL press the first preset button for the 1st digit, second button for the 2nd digit third button for 3rd digit forth button for 4th digit then press and HOLD button 6 to store. for 10 seconds and on some it's hold 5 to store.
Réponse de Amicaro21
Le 28/08/2012 é 10h12
Dans le carnet d'entretien et de garantie du véhicule, il y a un document collé en page 2, c'est ce document qui donne le code de ton autoradio d'origine. Sur la partie droite de ce document, en haut il y a une ligne en gras, le code que tu demande est " C A R : 1234(pour exemple), tape avec la touche 1 de l'autoradio le premier chiffre, puis appuie sur la touche 2 tape le deuxième chiffre, appuie sur la touche 3, tape le 3e chiffre du code, pareille pour la touche 4, tape le 4e chiffre du code.......à la fin de cette manipulation, garde la touche 6 enfoncée jusqu'à un BIP sonore......FIN
Réponse anonyme
Le 28/11/2012 é 16h06
Bonjour, j ai oublier le code pour mon autoradio. Pouvez vous m aider a avoir ce code. cle securité I494. Merci pour votre aide. cdt,
Réponse de hay88
Le 28/11/2012 é 19h17
Hello, j've forgotten the code for my radio. Can you help m having this code. cle security I494. Thanks for your help. cd if security i494. code 0764 if security L494. CODE 3165
Réponse de Guyver88
Le 20/01/2013 é 17h16
Je voudrais le code pour mon autoradio code U477 merci
Réponse de hay88
Le 20/01/2013 é 21h28
Would like the code for my radio code U477 thank you = code 5576
Réponse anonyme
Le 28/04/2013 é 20h43
Bonjour, serait il possible de connaitre mon code d'autoradio merci Q470
Réponse de hay88
Le 28/04/2013 é 23h29
Hello, is it possible to know my radio code thank you Q470 = code 9583 You must hold at the end to store your code. IF YOU DONT HAVE ¬ KEY THEN PUSH THUMBWHEEL IN AND SOME HAVE {A¬} KEY Turn on the radio and the display will show 'CODE' Use the steering controls for code entry. Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct first digit Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct second digit Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct third digit Press the [ ¬] button then rotate the thumb wheel for the correct fourth digit If the correct code is now shown on screen, press and hold the [ ¬] button for up to 10 seconds to store the code FOR NO STEERING CONTROL press the first preset button for the 1st digit, second button for the 2nd digit third button for 3rd digit forth button for 4th digit then press and HOLD button 6 to store. for 10 seconds and on some it's hold 5 to store.
Réponse de CHEER13
Le 19/07/2013 é 10h03
Bonjour est il possible d'avoir le code juste avec la carte grise?? Svp
Réponse de browz
Le 13/08/2013 é 11h31
Hi, I'm looking for my radio code. Pre-code is Y368. Thank you
Réponse de hay88
Le 13/08/2013 é 12h05
Hi, I'm looking for my radio code. Pre-Code is Y368. Thank you - = code1677
Réponse anonyme
Le 14/08/2013 é 11h45
Pourriez vous me donner le code de mon autoradios Le n/s étant : vf1jmse0634296597 Cordialement Au plus vite pelage.
Réponse anonyme
Le 16/08/2013 é 20h21
Bonjour pouvez vous s il vous plait me donner le code radio sachantbque le precode est le s563 Merci d avance
Réponse de hay88
Le 17/08/2013 é 02h24
Hello can you s you please give me the radio code sachantbque the precode is S563 Thank you in advance = CODE 7463
Réponse anonyme
Le 21/08/2013 é 18h35
Bonjour, pouvez vous me donner le code pour mon auto radio , le pre code est m 217 merci d avance
Réponse de hay88
Le 21/08/2013 é 22h26
Bonjour, pouvez vous me donner le code pour mon auto radio , le pre code est m 217 merci d avance = code 1537
Réponse anonyme
Le 01/10/2013 é 10h26
Bonjour, Suite à un changement de batterie la radio ne fonctionne plus. Je n'arrive pas à mettre la main sur ce foutu code. Sur le carnet d'entretien, j'ai uniquement un papier collé au dos du carnet avec les infos suivantes: 226 A VF1 JM1R 05 36 05 77 18
Réponse de hay88
Le 01/10/2013 é 11h49
You need to remove the radio. they are too small holes each side of the radio use an old metal coat hanger 4 darts or very small screwdriver or long nails. put into holes about 4-5cms and push outwards sideways and carefully pull radio forward. you must do the holes on each side at the same time Then post the numbers/letters from below the main barcode something like 7700xxxxxxtt123 or 8200xxxxtt123 or the security code like Q123 or T0U123 can be found in a small box then i can help you off of the radio
Réponse anonyme
Le 18/11/2013 é 21h13
Bonjour suite au démontage de ma batterie sur mon renault scenic 2 mon autoradio me demande le code .J'ai regardé sur l'autoradio j'ai trouvé le code sécurité qui est le K316.cela serait gentil de votre part de me donné un coup de main;Merci par avance.
Réponse de hay88
Le 18/11/2013 é 21h15
Hello following the dismantling of my battery on my renault scenic 2 my radio asks me the code. I looked on the radio I found the security code that is K316.cela would be nice of you to give me a shot hand, Thanks in advance.= code 5333