Impotateur des datte NOOR

Question de admine le 04/10/2011 à 20h18
Bonjour ! je suis un algerien ,j ai la meilleur qualite des dattes du marche international (DATTES NOOR) , et la quantite aussi .si vous etes interesse n hisite pas de me contacter . email : mhbio09@gmail.com num: +213774380635
2 réponses pour «
impotateur des datte NOOR
 »
Réponse anonyme
Le 10/11/2011 é 12h56
Dear Sir We are a Tunisian company named CONSORTIUM AGROLAND, based on export of fruits and vegetables: fresh and processed, our main object is to become the leader for processing and exporting the different varieties of Tunisian dates: processed and natural, pitted and umpitted, in different packages, in the total respect of quality process (a good hygienic practices: SGS Inspection, and we have installed the ISO 22000 and 9001 Certifications, IFS, BRC...) If you are interested to collaborate with us please do not hesitate to contact us. Best regards MAHA BOUSLEH CONSORTIUM AGROLAND Phone: +216 71 649 605 Mobile: +216 25 948 448 Fax : +216 71 649 602 Web: www.consortium-agroland.com
Réponse de zci
Le 22/12/2011 é 10h12
Nous sommes Zrig International Tradin Company,une société de commerce internationale pleine d'énergie.Nous exportons tous les produits à travers le monde entier.Il s'agit de l'huile d'olive,du poisson,fruits de mer et des dattes... nos prix compétitifs et notre savoir seront moyen de vous satisfaire. Web:www.zrigtrading.com