Internet mobile gratuit orange madagascar - Page 2

Question de fayaz le 25/12/2010 à 15h47
Bonjour je voudrai avoir le code d'internet gratuit pour mon telephone W810i
58 réponses pour «
internet mobile gratuit orange madagascar
 »
Réponse anonyme
Le 07/08/2011 é 20h42
Ry Orange é!mba mamindra fo aminay fa zay anie tsy manambola anaovana connexion é!mba avelao aloha zay mba hampiasa kely de refa aveo tsy maninona na tapahana ny proxy server, na page d'acceuil na m.facebook.com é!mampiasa blue line @zay ka!
Réponse anonyme
Le 08/08/2011 é 09h15
ORANGE<ça ne m'échapera pas!!!! na na na na na!!! na tapak'io page d'acueil io na tsy tapaka!!!ref tsy FAI tsun ny orange zay vô mety tsy his zany net gratuit zany e! ! proxy av d tsy vô blokénareo!!mouahahaha
Réponse anonyme
Le 10/08/2011 é 22h32
Slt jiab,hoatran'ny efa tapaka ny proxy ann,contacter nous sur facebook,Gratuit Madagascar,mail:free_mada_net@hotmail.fr,opera mini,4.1;4.3;5.1;6.1 mandeha,connection @ modem 3G orange mandeha,e-mail,youtube,film en steaming,facebook+intantané mandeha. Vite sur facebook
Référence(s) :
Fre Net
Réponse anonyme
Le 11/08/2011 é 07h23
Veuillez rejoindre le Groupe Gasy Amateur & Pro Informatique sur facebook pour avoir les configurations pour SURFER GRATUIT avec les navigateurs mobiles, et PC. Soa indray d hisy HAKA VOLA @nareo eo indray!!!!
Réponse anonyme
Le 16/08/2011 é 13h04
Salut, j'utilise le free internet d'orange depuis assez longtemps, avant c'était possible de se connecter avec le modem 3G+ avec la puce offerte avec lors de l'achat mais maintenant c'est plus possible mais en revanche on peut y acceder grace a une simple puce akama donc la vitesse est réduite! jusque la je crois que ça va mais maintenant j'arrive plus à lire ou a telecharger une video sur youtube alors que j'ai deja utilisé plusieurs proxy différents, surtout n'allez pas croire que c'est parce que j'ai pas les modules nécessaire sur mon logiciel de navigation, car j'utilise adobe flash et j'ai java, donc ce que je vous demande, surtout à ceux qui en ce moment utilisent free internet d'orange et qui arrivent à lire les videos sur youtube ou à les telecharger, de bien vouloir me donner le proxy que vous utilisez ou bien de m'expliquer comment vous avez procedé (je tiens à préciser que j'ai acces sur tous les sites mais je peux pas lire et telecharger une video d'youtube)
Réponse de -luc
Le 17/08/2011 é 16h27
Domage pour toit ! donne moi un page d' accueil autre q m.facebook.com je t' offre les proxy qui télécharger ! si non , suiver moi !
Référence(s) :
gasynet.aumax.com ( luc)
Réponse anonyme
Le 18/08/2011 é 16h50
Nande tsara minta le 3G teo aloa, nampiasa an'lay page d'acceuil:8080/, fa tsika mpiketrika ts dia discret de sûr za fa nanova port afa i Orange. donc mila tedavina io port io
Réponse de gojcgo
Le 26/08/2011 é 18h19
Tsiafaka manafoana io gratos io zany ny orange fa rehefa somary mi plante ny connection de ovay ny proxy raha mbola misy ny m.facebook.com/ de gratos ny net eto amin ny tanana hoan'ny namana rehetra miketrika/.za zao manao gratos eto manoratra mandeha foana ny internet de 5h-24h mayory kely de mifoa mijery logiciel téléchargena.efa miketrika izay reseau tsaratsara aho ,mba ho toga tena internet en max de vitesse;ka ketrehako amin'izany ny net any france la reunion maurice .Efa nozaraina teto ny fanaovana ny configuration, fa tena tsara raha manana compte google manamora ny connection sady efa misy koa ny google+ mitovy amin'ny facebook malaza amin'izao any amerika eropa ,mila manana compte google, gmail
Réponse anonyme
Le 28/08/2011 é 00h35
ô ry zalahy za mba efa niketrika fa mbola tsy nahita fika @puce 3g+ zao mbola mampiasa puce simple fao tena lent sôdy dia nahita fika anareo ampio
Réponse anonyme
Le 28/08/2011 é 10h40
SALUT za efa nandha s be lavitra no ireo eo ambony ireo nanao param nefa tsotra kay le iz. de tsy maintsy nirecuper kel za nanao tamin'ny hafa de naka s kely. fa ahoana indray le hoe payant 6€ par mis de mande daholo hatram skype sy ftp sy Utub
Réponse anonyme
Le 30/08/2011 é 21h47
Je confirme fa mandeha daholo ireo config ireo. Navigateur rehetra (firefox, opera, ie) Misaotra amin'ny fizarana. Ary misy ketrika ve ny download ?
Réponse anonyme
Le 30/08/2011 é 23h02
Slt daholo a , d ahoana am zay alo le mapande ny message instantané si les mail e ho an Fre net io
Référence(s) :
ta
Réponse de her12
Le 01/09/2011 é 09h42
Mba mila proxy gratos orange na airtel na telma mois de sept ze manana
Réponse de -luc
Le 01/09/2011 é 11h35
Aza mataotra efa tafa ny fika !
Référence(s) :
gasynet.aumax.com
Réponse de megamec
Le 02/09/2011 é 13h12
Kaiz2, mb omeo sopapa less za fa tena ts mety tafiditra @ lé internet 3g+ orange mits, lé proxy mits ntena blem fa efa nahazo an lé toromarika fanaovan' azy za, 0330604606 ra njaka
Réponse anonyme
Le 04/09/2011 é 23h47
@ 3g mandeh daol ny rehetra! www.facebook.com, torrent, IDM etc...youtube...
Réponse anonyme
Le 07/09/2011 é 22h17
Ameo 100 a d arametreko ny modem nlah,,,,,,,, 0330729920 ny numk
Réponse anonyme
Le 11/09/2011 é 10h33
Contacte HMI diego 00261324341046 pr surfer gratos avk cle 3g orange
Référence(s) :
HMITECH
Réponse anonyme
Le 29/09/2011 é 13h35
Salut daholy a! ra mobile vita sino reny ve de mety anaovana gratis de mba firy ny ip azafady e mr6
Réponse de madmicka
Le 02/10/2011 é 13h36
Ty lo misy iray mande fa puce akama ihany no ampiasaina an!!IP:67.159.36.14 Port:80, page d'acceuil:m.facebook.com.raha phone no ampiasaina dia aza adino ny mampiditra APN:orangenet