Mon code puk pour iam 3G

Question de belkhiat le 06/11/2012 à 14h06
Bonjour tout le monde ^_^ je suis Karim du Maroc et je cherche une méthode pour récupérer mon code puk pour ma carte IAM 3G. " code série: 6140056269 " si vous avez une solution. n'hésitez pas à m'aider. voila mon e-mail: belkhiat.karim@gmail.com Avec mes salutations
1 réponse pour «
Mon code puk pour iam 3G
 »
Réponse anonyme
Le 18/01/2013 é 01h36
Specifications x/ Asian/ x'x" Blue fever? lol well... that or you love big girls..: ) hahhaa.... It's only... I'm bored, Let me meet oustide involving my radius... but most probably enough to approve this smart butt. Please include a pic more than with a moderate self intro. Subject path = Harry Potter --- (trying to make sure you ad v latin dating site oid junk.. ~_~")Cheers, ~A Labret Master. webcam xxx