Spécialité :

Enseignement, apprentissage, scolarité

Recherche de mon matricule dans minfopra.com - Page 3

Je m'appelle OYONO BEYEME ANICET sorti de l'ENIEG d'Ambam(Cameroun) en qualité d'instituteur en 2004 et la liste de contractualisation a été publiée e...
Répondre Lire toute la question
49 réponses pour «
recherche de mon matricule dans minfopra.com
 »
Réponse anonyme
Le 02/05/2012 é 20h59
I am CHIA nee NGWAIN PETRA NAKIAH, a graduate of ENEIT MBENGWI. I wish to know the level of my documents in the Ministry of public service and Finance.Iwas transfered to GTHS Fundong in the North West 2012 Very respectfully.
Réponse anonyme
Le 15/06/2012 é 13h38
Je m'appel wafo youmsi gilles guichard . sorti de l'ENIET de SOA en 2002 et recruté en septembre 2011. je cherche mon N° de matricule
Réponse de mengoteyong1@yahoo.c
Le 15/06/2012 é 14h20
GOOD DAY SIR,I AM MENGOT EYONG VICTOR-LIVESTOCK TECHNICIAN AN AGRICULTURAL ECONOMIST AND EXTENSIONIST RECRUITED IN 2004 THROUGH CONCOURS-WORKING IN THE CENTRAL ADMINISTRATION-DESC-MINEPIA-CODE 17071/2006 WISHES TO FIND OUT MY POSITION AS FAR AS INTEGRATION IS CONCERNED.. THANKS. BEST WISHES.
Référence(s) :
17071/2006 SDPF 22/08/2006 MINFOPRA
THANKS.
BEST WISHES.
Réponse anonyme
Le 27/06/2012 é 12h16
Sir,I am Njang Dorothy Tabe.Recruited in the ministry of public health under the 25,000 massive recruitment of young cameroonians into the public service.I was posted at the centre were I have already taken duty.Please I wish to know the position of document and if my matricule is out?
Réponse anonyme
Le 03/08/2012 é 16h40
Hi there i am Nde Ambang Esther and i was reruited for the 25000 youths. I am a nurse and i was posted in the nord that is in Garoua. I will like to know if my matricule number is out already .
Réponse anonyme
Le 30/08/2012 é 17h21
Sir, i'm ndzi nancy nkfunji.and i was reruited for the 25000 youths.i'm a nurse and i was posted in douala.i will wish to know my matricle number pls if it is already out.
Réponse de andang
Le 10/09/2012 é 16h39
Am therence andang ketu and i beg to know the situation of my documents whether i have been integrated.thanks.
Réponse anonyme
Le 03/10/2012 é 16h20
My names are Mildred Yufeyuy nshom.I have being working for eight months with no salary.i am one of the contract workers recruited last year.I wish to ask for my matricule
Réponse anonyme
Le 18/04/2017 é 15h27
I am Vania Zoatsa Nangkeang Nkemetiah I graduated from ENS Maroua 6th batch on the 22/01/2016. I wish to know my matricule number.