Vous êtes ici : Accueil > Spécialités > Finance > Investissements

Seeking investors

Question de perego le 15/06/2011 à 23h45
I am a young ambitious Ivorian looking for Investors to invest in real estate and dommaine the hotel business at home in political capital Yamoussoukro in the republic of Ivory Coast. City with many tourist attractions including the Basilica of Our Lady of Peace Foundation Ouphouet Felix Boigny peace, many boulevard, city light with ten lakes and the residence of the head of state. I can lend my support in the acquired land. This project is important to me because it will be very profitable for all parties. Here are my contacts (0022505444414 / kkarnaud@hotmail.fr) See you soon.....................
1 réponse pour «
Seeking investors
 »
Réponse de Anti-Arnaque-93
Le 07/01/2012 é 09h35
ATTENTION CECI EST UNE VULGAIRE ARNAQUE ATTENTION