Trouver un emploi à MTN

Question de moineau le 20/10/2010 à 17h09
Bjr j'ai été Rolling RDR( Retail development representative) à Guinness Cameroon je maitrise parfaitement le Grand-Nord et l'Est Cameoun je suis titulaire d'une maitrise en Droit Privée .J' aimerai integrer MTN et voudrai savoir comment faire pour y parvenir? Merci
3 réponses pour «
Trouver un emploi à MTN
 »
Réponse anonyme
Le 16/03/2012 é 18h34
Je me nomme EBROTHIE ANNE MARIE j' aspire à travailler au sein de votre entreprise .je suis etudiante ingenieur en AUDIT et CONTROLE de GESTION .
Référence(s) :
Réponse de kum
Le 22/03/2012 é 15h12
I am called FANG Stephen KUM,a final year student in the Faculty of letters and Human Science in the University of Douala .I wish to serve in your company in the capacity of a translator, interpreter or publicity based on my acquired knowledge in bilingual studies since the past three years.
Référence(s) :
ref: 09l09479
Réponse de kum
Le 22/03/2012 é 15h19
I am called TIZI Eveline PINUH a final year student in the Faculty of letters and Human Science in the University of Douala .I wish to serve in your company in the capacity of a translator, interpreter or publicity based on my acquired knowledge in bilingual studies since the past three years.I am also a nursing assistant so ,can help in the first aid.
Référence(s) :
09L09498