Comment souder un lightning

Mon fil de connecteur lightning est coupe, je veux ressouder les 4 fils mais je n'ai pas le plan de câblage.merci à celui qui aurait une solution.
1 réponse pour «
Comment souder un lightning
 »
Réponse anonyme
Le 04/10/2018 é 02h49
Bosom friend, We are a business from Hong Kong, we have developed a new Lightning item, mainly for iPhone and also iPad, Our apple iphone Lightning can do both paying attention and billing to songs, And it won't affect the audio high quality of the songs, Hearing the song while charging, Billing while seeing TV, Play Gamings, Straight through interface, will not affect the game. safe as well as secure, Secure present and also fast charging, Small stature, Great wisdom. Thanks for visiting see our main site to get! Currently we provide large discounts: https://www.iphone-lightning.ltd/ Welcome to call us without be reluctant: leo@iphone-lightning.ltd Any of your fine remarks will certainly be valued! Thanks! Kind relates to, Leo Hui