Etudiante biologie 2ème année tronc commun

Question de mannou le 29/08/2009 à 23h05
Slt je suis une etudiante en 3ème année biologie LMD et jusqu'a mainen j'ai pas une idée sur les specialites du biologie si vous pouvez m'orienté j'attend votre reponse merci
6 réponses pour «
etudiante biologie 2ème année tronc commun
 »
Réponse anonyme
Le 12/09/2010 é 13h33
Hi sweetheart, You've to know that the good idea for a nice girl is that she should find a nice and Beleiver man. Then, she go to get merried. Finally, Bac+3years is enough for a girl. I hope that u undrestand me. PhD student in Biology.
Réponse anonyme
Le 12/09/2010 é 13h41
Hi, I'm sorry, that's just the way it is. You have to seeking for a good and a belaiver man for getting married only, because you're become more and more very old without man. You have to finish your half relegion. Bac + 3 years is good for you.. stop at this level. Because the real life is the name Ma'am instead Mis. Wake up girl. Thanks
Réponse de mima z
Le 13/10/2010 é 19h27
Hi, you are a stupide boy you undrestand me studente in Biology
Réponse anonyme
Le 11/09/2011 é 22h30
Yes you are you don't know any thing about science or real life don't listen to him honey he's a sycho do what ever you can to become the best man is a méktoob you chould not wait for him or destroy you're life there is in biologie biochimie microbiologie biologie célulair et moléculaire that's all i know look for it in google you'll find it good luck i wish you the best honey 1 anné biologie
Réponse anonyme
Le 05/12/2011 é 21h04
Hi .u r wrong sir coz for any one bac +3 not enough and of caurse she will get married but befor she have to succec and give more for the word don't stop here miss
Réponse anonyme
Le 20/04/2012 é 00h53
Tres amusant ce qui se passe sur les sites tunisien vraiment iil reflette la dispolitesse et le malrespect de l'autr dans notre pays c'est malhonnete svp vous etes des cultivé un peut de respect et de politesse pour une image passionnante de notre tunisie