670 011
questions
1 486 109
réponses
1 459 550
membres
M'inscrire Me connecter
Inscription gratuite !

Formation master

Question de najnaj le 26/04/2011 à 16h39
Dernière réponse le 23/08/2012 à 12h02
[ ! ]
Bjr je suis une diplommée de l'ISCAE promotion 1996 et déja execée dans plusieur boites et déja occupant plusieurs postes en finance et comptabilité.je souhaiterai suivre une formation master à l'ENCG Casa pour l'année universitaier 2011-2012 quelles sont les conditions d'accés, la durée de la formation, la planning de la formation, le coût de la formation..........;ainsi que toutes informations nécessaires en ayant une réponse je serais trés reconnaissante. Merci
Répondre
1 réponse pour « 
formation master
 »
Réponse anonyme
Le 23/08/2012 é 12h02
[ ! ]
Poorly fit clubs can make the ball go too high, too low, to the right or to the left, and/or make you more generally intnsoiscent. Is it worth saving $100 to be less accurate and less consistent? It's not to me. I don't know about where you live, but here you're only going to get 2 rounds of golf for $100, and in most places you'll still probably only get 3 rounds or so. So if you skip two or three rounds, the extra cost is covered. And don't listen to these idiots saying you don't need fitted if you're of average height. Two players that are the EXACT same height will often need differently fitted clubs. Different players have different sized hands, different swing speeds, and different setups. So is fitting clubs necessary? Not if you always want to shoot worse than your potential, be perpetually more intnsoiscent than you should be, and hinder your growth as a player for as long as you own the clubs. And that's not just regarding top players. Bad players benefit from fitted clubs MORE than top pros. Here's a cheaper way to get fitted if you want to save some money. Go to a store that sells Ping clubs, and go through their fitting process. It's free and fairly quick. Get your stats printed out, tell them you'll be back some other time to buy the clubs, then find a used set (of Pings obviously) with the same or similar setup.
Répondre
Publiez votre réponse
Règles de bonne conduite :
  • Du respect et de la politesse envers les autres
  • Un style rédactionnel clair, une orthographe soignée
  • Le langage SMS n'est pas autorisé
  • Une réponse construite, détaillée et argumentée
  • Pas de propos insultant, diffamatoire, ni xénophobe
  • Pas de publicité, de spam, ni de contenu illicite
  • Pas d'information personnelle divulguée
  • Pas d'échange d'email, ni de coordonnées personnelles
Réponses sur le thème « 
formation master
 »
Etes-vous un expert ?
Répondez à l'une de ces questions !
Posez votre question maintenant !
Publiez votre question et obtenez des réponses d'experts bénévoles et de centaines d'internautes, gratuitement.
Titre de votre question :
Votre question en détails :
T28.602