Integration de personnel MINSANTE PPTE 2007

Please I would like to know what the position of the Integration process for the public health personnel who were recruited under the HIPC(PPTE) funds in 2007. Now that new personnel have been recruited in 2009 and posted in 2010,what becomes of the 2007 batch as concerns integration. Thanks while waiting for your response.
1 réponse pour «
Integration de personnel MINSANTE PPTE 2007
 »
Réponse de plato
Le 25/09/2011 é 11h21
Bonjour j'aimerai savoir la siruation sinon la position du dossier de NYOLO ABOUDI ROSE PPTE 2007