Dossier d'intégration ppte 2007 vague de 1600

Nous sommes de la vague des ppte 2007. Nous voulons connaître le sort de nos dossiers d'intégration. où sont passés les salaires d'Octobre, Novembre et Décembre 2009 pour certains Districts?
4 réponses pour «
dossier d'intégration ppte 2007 vague de 1600
 »
Réponse anonyme
Le 10/08/2011 é 11h46
Je voudrais consulter la liste des PPTE 2007 s'il vous plait
Réponse anonyme
Le 16/12/2011 é 16h38
Position du dossier ppte madame fomene djousse elodie matricule IDE
Réponse anonyme
Le 25/05/2012 é 15h43
Je vous demande avec insistance la position du dossier de essoubat rosina
Réponse anonyme
Le 05/03/2013 é 06h55
Nai, alla mporei na xaseritei ligos kairos gia na niwseis xana omorfos. Kammia fora tetoia pesimata tgheloun kairo gia na xeperastoun. Ektos kai an eisoun proetoimasmenos apo prin, i ta exeis vrei apoluta me ton eayto sou. Pantws polles fores par oti xeroume kata vathos ex' arxis me ti i poion exoume na kanoume, sokarizomaste otan to ...alogo mas savourntiksei katw. Aplws me to xronia xreiazomaste ligotero xrono. Perissotero xreiazomaste pali otan exoume paramegalwsei kai ara aisthanomaste oti ta perithwria exoun stenepsei. Alla mexri tote, toulaxiston emeis oi 35arides exoume kairo.