Salue jaimerais connaitre votre contact teléphonique

Question de dongmo gery le 20/06/2011 à 21h50
Excusez moi de vous dérangés ces juste que j/aimerais connaitre votre contact téléphonique pour vous joindre et en savoir plus sur le centre de formation .merci c/était de la part du jeune futur avant centre de univers des experts que je suis.
2 réponses pour «
salue jaimerais connaitre votre contact teléphonique
 »
Réponse anonyme
Le 24/05/2020 é 00h27
Hello We provide great lists of free public proxy servers with different protocols to unblock contents, bypass restrictions or surf anonymously. Enjoy the unique features that only our page have on all the internet. All proxies work at the moment the list is updated. MORE INFO HERE=> https://bit.ly/2Lb2olx
Réponse anonyme
Le 24/05/2020 é 01h54
Good day NEW Hydravid PRO is the next generation software program for fast video creation and syndication. What_s more, creating videos has never been easier than the drag and drop interface within this software. You can easily syndicate out to multiple accounts on the biggest video platforms in the world, with just one click or schedule them live on Facebook or YouTube. MORE INFO HERE=> https://bit.ly/2W6Txqe