Activation une puce orange madagascar pour me connecté.

Salut! comment j peux activé mon 2g Akama s'il vous plait?
13 réponses pour «
Activation une puce orange madagascar pour me connecté.
 »
Réponse de -luc
Le 10/09/2011 é 11h35
Salut ! antsoi ny 234 c' est ok !
Référence(s) :
gasynet.aumax.com
Réponse anonyme
Le 20/09/2011 é 09h32
Slt! maninona kay tsy misokatra mihintsy ny video amny PROXY rehetra zay apiasaiko azafady. Andry
Référence(s) :
Rabearson.andry@yahoo.com
Réponse anonyme
Le 11/10/2011 é 12h12
Tsy mety tsony ny FB ako Fa tsy aiko oe manina fa asainy miantso ny 311 za
Réponse anonyme
Le 25/10/2011 é 06h19
Soloina puce vaovao AKAMA mihitsy dia 'zay vao mandeha e! (tsy mampiasa ilay bloque intsony)
Référence(s) :
manolo puce
Réponse anonyme
Le 29/10/2011 é 18h17
Slt; fa minin kay no bas débit b lé puce akama ref miconnecte? msôtra.
Référence(s) :
bas débit
Réponse anonyme
Le 14/11/2011 é 20h59
Diso ianao ry expert..tsy voatery manolo puce izan...mampidira fahana 1000ar dia antsoy ny 234..ovay izy ny tarife apiasainao...ary miandrasa msg...rehefa izay dia antsoy indray ny 234 ny ampitso,ary avereno akama ny tarife apiasinao..ary dia miandrasa ny sms de confirmation...mety tsara io toro-hevitra io..msotra betsaka nihaino
Réponse anonyme
Le 05/02/2012 é 05h17
Salut!! Aona kay ny parametrer iphone anwavana akama? urgent
Référence(s) :
Mw
Réponse anonyme
Le 25/03/2012 é 19h38
Bjr met ampiasaina am clé orange v n akama just we FB fotsn?
Réponse anonyme
Le 13/09/2012 é 11h56
Slt ! aon kay n iparametren samsung anwvan akama ? mer6 d'avant
Réponse anonyme
Le 03/10/2012 é 08h16
Aona kay mampiasa fb gratuit am pc??lé akama.. dé mba atoroy anlé configuration SVP. Merci.
Référence(s) :
akama sur pc
Réponse de badolah
Le 05/01/2013 é 07h09
Lu! nga tsy mba misy code atsofka mamadika le sim akama fa le orange saturee be fona
Réponse anonyme
Le 14/03/2013 é 11h50
J'ai une puce akama de j'ai dejà terminer le 200Mo, et j'ai envi de le reactivé instantanement avec le code orange... mais le blem c k je n connais po ce code et jusqu'à maintenan; a chaque foi k le 200Mo est epuisé,ben je change de tarif et je remet akama... sinon j'attend jusqu'a ce ke orange me previen k'il von sniffer 500fr pour pouvoir continuer akama et facebook gratuit... mon email ; ghysmak@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 17/05/2013 é 13h15
Tsy mila manova tarif zany fa refa lany ny 200 Mo dia mampiditra credit 500 ar de tapena ny 222*1 dia avy eo ok, dia miverina mande le izy