Autorité parentale pr père non biologique

Le père biologique de mon fils ne l'a pas reconnu et ne le reconnaitra pas. Cela dit un autre homme souhaite le reconnaitre. Mais on me dit qu'il n'aura pas l'autorité parentale. Qu'est ce que cela signifie exactement . Quels seront alors ses droits ? Merci pour votre réponse.
1 réponse pour «
autorité parentale pr père non biologique
 »
Réponse anonyme
Le 21/03/2012 é 13h15
Thanks for the question!Nanogelae Translucent Aerogel is a braekthrough in insulation and daylighting solutions. Made of a dry silica particulate, Nanogelae is completely recyclable, eco-friendly, non-combustible, and Cradle-to-Cradle certified. It is a lightweight insulation and daylighting solution that repels water, retains its properties under compression, and can enhance design options and aesthetic. Although aerogel has been around for over 70 years, in 2003, Cabot Corporation began commercialized production of Nanogelae. Their continuous production process allows control of the material’s pore size and distribution, allowing for Nanogel ae to be used in a variety of applications.Multiwall polycarbonate systems used for daylighting can be enhanced by the inclusion of Nanogelae. Nanogelae-filled polycarbonate sheets can provide cost effective insulation, improved quality of light, sound dampening, and design flexibility. By increasing the insulation factor, less material needs to be used. Nanogelae particles diffuse light evenly throughout the structure which creates a softer, improved source of light. Acoustic STC values, which are increased in structural polycarbonate with Nanogelae, create an improved sound barrier. These factors, when combined with the diverse nature of multiwall polycarbonate in daylighting and insulation systems, allow for greater design flexibility and can meet a variety of needs.