Basketball pro

Question de aimad.G le 30/06/2012 à 20h45
Françai Bonjour Mr moi je suis un basketteur, je faire 1,98m et 88 Kg, je suis vraiment doué pour ce jeux... le basket-ball . et je suis intéréssé par votre aide pour pouvoir exercé dons ce spotr et je demande pas grond; je voudrais bien joué a doubai (sharjah) ou autre ..., et si vous poncé que vous pouvez maitre utile pour allé de l'aven pour exploité més compétence phisique. moi je compte beaucoup sur vous Mr et je suis sur que je pourais vous faire honeur a vous a ma familles dons ce doméne dont je suis vraiment fort. mérci de votre passionce Tel : +213560032228 E-mail : aimad_fetiouene@hotmail.com aimad_fetiouene English Hello Mr I am a basketball player, I get 1.98 m and 88 kg, I'm really good at this game ... basketball. and I am interested in your help exercised this power for donations spotr grond and I ask not; I wish I played in Dubai (sharjah) or other ... and if you sanded you can master went useful for the adventure exploits my skills for physic. I expect much from you Mr and I'm sure I give you Honor pourais you my family has donated this Domene which I am really strong. thank you for your passionce Tel : +213560032228 E-mail : aimad_fetiouene@hotmail.com aimad_fetiouene
1 réponse pour «
basketball pro
 »
Réponse de doux-a@live.fr
Le 01/09/2012 é 17h12
Hello mr or mrs i 'm a basketball play er ,i get 1m98 i play wing i need a club basketball at dubai (sharjah) i'm a senegalese's player thank you