Bonjour pouriez vous me dire que signifie?

Depi mwen piti, mwen te kite Haiti Gen sa ki al Brooklyn, gen sa ki al Miami Poukisa Jamaican toujou di'l se Jamaicain? Men Haitien an pè di li se Haitien Poukisa ou pè di non'w se Samyèl? Poukisa ou pè di ou avek Israel? Poukisa chak swa wap domi ak Jezabèl? Ou pè di fanm ayisyen ke yo bèl? Pam nan bèl
2 réponses pour «
bonjour pouriez vous me dire que signifie?
 »
Réponse de Jean R.
Le 21/02/2010 é 14h16
Depi : depuis ; piti : petit ; mwen : je ; me ; moi ; kite : quitter ; gen : avoir (existentiel) ; pè : peur / paix ; poukisa : pourquoi ; di : dire ; toujou : toujours ; ou : tu ; te ; toi chak : chaque ; swa : soir ; nuit ; domi : dormir ; ak : et / avec ; Jezabèl : Isabelle ; fanm : femmes ; ayisyen : haïtien(ne) ; nan : dans ; bèl : beau, belle;
Référence(s) :
divers sites Internet
Réponse anonyme
Le 07/03/2012 é 00h45
Depi mwen piti, mwen te kite Haiti Gen sa ki al Brooklyn, gen sa ki al Miami Poukisa Jamaican toujou di'l se Jamaicain? Men Haitien an pè di li se Haitien Poukisa ou pè di non'w se Samyèl? Poukisa ou pè di ou avek Israel? Poukisa chak swa wap domi ak Jezabèl? Ou pè di fanm ayisyen ke yo bèl? Pam nan bèl J'ai quitté haiti petit Certains sont allé a brooklyn, d'autres sont allés a Miami Pourquoi les jamaicain dirot toujours qu'ils sont Jamaicain? Je suis haitien j'ai peur de dire que je suis haitien. POurquoi as tu peur de dire que tu tappelle samuel? Pourquoi tu as peur de dire que tu es avec Israel? Pourquoi chaque soir je dors avec une prostituée ?( Jezabel > référence biblique a une catin; c'est assez repris dans les sons de dance hall) Tu as peur de dire aux femmes haitiennes qu'elles sont belles?
Référence(s) :
Je suis guadeloupéen ayant cotoyé des haitiens