Candy cbd 140

Bonjour, Je viens de rebrancher mon lave live candy cbd 140 le voyant rouge s'allume, l'au est ouverte et bien raccordé, la porte se ferme bien et elle ne démarre pas, quelqu'un en connait-il la cause et du coup me donner la solution afin quelle fonctionne bien
1 réponse pour «
candy cbd 140
 »
Réponse anonyme
Le 03/09/2020 é 23h26
Hey guys We are re-selling a Global Vape Shop Database with Vape Shop Contact Details that we bought off another site. It has helped us with our sales. Are you interested? I look forward to your positive response. You would have to be a total idiot to miss out on our deal! Don't fail now, get our database. Cheers bud https://www.vape-marketing.com/