Chercher des famille d'accueil aux usa

Question de danielo20102 le 26/10/2010 à 17h43
Cc moi ses Daniel de la cote d'ivoire et j'ai 15 ans je cherche un famille d'accueil en usa et au canada. je suis chauve mes parent on pas le moyen de me maitre au collège donne ses pour sa que je chercher des familles d'accueils qui puise m'aides pour continue mes étude et merci pour votre réponse mon msn ses: danielo2009@hotmail.fr
1 réponse pour «
chercher des famille d'accueil aux usa
 »
Réponse de adedjouma
Le 10/07/2011 é 20h11
Hello my name is cedric Hounkpodote I have 21 years but I would like to continue studying in your beautiful country Canada or the USA. I do financial management. I live in Congo Brazzaville and frankly my hope is to improve myself in area and will also work perfectly in after my beautiful country. I am even ready to do a job to pay my fees perfection without charge the only thing that concerns me is housing, and if I can have a host family who will welcome me would be for me the wonderful thing that would have happen in my life. I am very polite, respectful, dedicated, and intelligent, my mail is cedrichounkpo@yahoo.fr My contact is 00242 066595564