Emploi MTN Cameroun

Je suis titulaire dune licence en gestion ayant un permis de conduire catégorie B j'aimerais savoir la procédure pour etre recruter a MTN merci
2 réponses pour «
emploi MTN Cameroun
 »
Réponse de antibri
Le 29/09/2011 é 18h00
Am Madam Guitang Bridget Nchang. A holder of the London Chamber of Commerce and Industry level iii. Am bilingual, speak English and French. I have six years of working experience as an accountant in a supermarket and eleven years in a micro-finance as a manager; cashier, marketing manager and customers' service officer. I wish to know the modalities for applying for a job in Orange Cameroun
Référence(s) :
New Life Enterprises(supermaket) la Regionale S.A.(micro-finance)
Réponse de antibri
Le 29/09/2011 é 18h12
Am a holder of avance level in Business Administration,marketing and acconting. I wish to know the modalities of applying for a job in Orange ou MTN Cameroun.
Référence(s) :
I have eleven years of working experience at la Regionale S.A(micro-finance) for the following post; a manager, cashier,head of marketing department and customers' service officer.New Life ETS as an accountant.
six