Lettre en anglais

Comment écrire en anglais " coucou ,je m'appelle angèle et je voulais vous remercier pour cette magnifique carte et le chèque . le chèque va etre mis dans ma cagnotte pour m'offrir un stage d'équitation. angele
5 réponses pour «
lettre en anglais
 »
Réponse anonyme
Le 06/11/2008 é 17h12
Hi, I'm angèle and I want to thank you so much for that special card and for the bill. I'll use the money from the bill will to do a equitation training ! Thanx angèle
Référence(s) :
ma tronche
Réponse anonyme
Le 27/07/2009 é 02h34
Hi! I am angele and i would like ti thank you for the cheque end the cqrd which qre very wonderful, I will add the cheque to my economies in order to have ab equitation training
Référence(s) :
mes sources à moi
Réponse anonyme
Le 10/12/2009 é 17h04
Hello, my name is Angele and i would like to thank you for this magnificient card as well as for the check you send me. The chek will allow me to take an equitation training course. yours sincierly Angele
Réponse anonyme
Le 01/06/2010 é 22h57
Hello, my name is Angela and I wanted to thank you for this beautiful card and check. the check will be put in my pool for me a course of riding.
Référence(s) :
moi-meme lol
Réponse anonyme
Le 26/02/2012 é 20h38
Address your address of correspondant Date Dear... 1 Reason Say .Why your're writing the letter 2 Explavation .Explain in more details 3 Conclusion .Conclude your letter with a wich 4 Closing .Close with yours fairthfully sincerely