Vous êtes ici : Accueil > Spécialités > Emploi > Salaires > Primes

Prime pour nouveau reclassement agent chef

Question de cyre22 le 21/07/2011 à 15h44
Benéficiant du nouveau reclassement agent chef de classe exceptionnel en Technicien supérieur en chef, puis je prétendre à le prime de technicité mensuel? comme celle de mes collègues déjà TSH qui perçoivent eux une prime de 30% de leur salaire de base brut
1 réponse pour «
prime pour nouveau reclassement agent chef
 »
Réponse de consultingltd
Le 03/07/2012 é 15h23
Goodday, Kings trade is a french Financial consultant company, and comprises of one South African, One Ghanian and a dozen of french and canadians. our activities is to mainly finance and investments transactions. Ours company is specialists in assisting individuals, small scales and large scales investors to acquire funds for their business project. Kings Trade is a business broker company, which makes us the middleman between the investors and the investee. Our mandated clients are very serious people and they include private firms, politicials, government officials, mainly from the third world countries.( Asia, Middle _ East, Africa) Our intention is to do serious business and we will be glad if it is reciprocal as we are willing to do business with individuals and private companies that has the legal right to invest in their countries. we are also open to scruting to who ever is willing to investigate on us. We are at yours disposal for complementary information. hope to hears from you. Please if you are interested respond with your full contact details Best Regards Van Mark and Sharon Smith Contact Email; funds_consultingLTD@consultant.com Tel/Fax +33-7531-91169