Proxy pour surfer gratuit avec Airtel madagascar?

Salut,moi suis a madagascar,aide moi svp,esk vous pouvez me donné des proxy é port pour surfer gratuitement sur internet,avec l'operateur Airtel Madagascar,svp svp svp! voici mon e-mail: fanomezantsoa.michael@yahoo.com ,mer6 davance.thanks
91 réponses pour «
Proxy pour surfer gratuit avec Airtel madagascar?
 »
Réponse anonyme
Le 24/10/2011 é 19h15
Bjr mba miangavy re za ra misy mahay config internet gratuit airtel mg ho ana iphone 4. Merci ty ny mailaka andy.andriamanana@gmail.com. Merci antsika rehetra
Réponse anonyme
Le 25/10/2011 é 06h26
Mampitombo ny fotoana (izany hoe mitsitsy kokoa) ny fampiasana proxy @ airtel ; fa tsy maintsy manisy crèdit vao afaka mi-connect (tsy mitovy @ orange): raha tsy misy crèdit ianao dia tsy afaka mi-connect! izay no olana @ airtel
Référence(s) :
tsy maintsy manisy crèdit
Réponse anonyme
Le 25/10/2011 é 09h24
Merci ry zareo an atao orange zany ny puce ato ko
Réponse anonyme
Le 05/11/2011 é 15h41
Ary efa nisy nahavita ni pirater wifi wpa2 t@backtrack 4 ve tato? Za aloha mbola tsy nahavita fa ra misy mahay na fika hafa aza dia mba alefaso email: manjakamanana@yahoo.fr Merci
Référence(s) :
Mailaka
Réponse anonyme
Le 11/11/2011 é 15h03
Mahavidy iphone 4 ve ianao dia mitady internet gratuit koa? sao dia mba mandatsa letsy manana nefa mividy crédit zany.
Réponse anonyme
Le 02/12/2011 é 09h05
Anareo leroa ts mahay rah tsar!Zô zaka kôzikô @nanareo jiab nainty!Tsis tsaratsara noho ny mampiasa zak bôjo men ay!Bass...mila miketrika kam kôkô valay !Mc Nganjama en direct!yoss
Réponse de spidermanda
Le 09/12/2011 é 20h50
Salut daol oun oa so D mba misy afaka manome proxy mety am opera handler am airtel azafady tompoko. Io n email ho an ze mba afaka mamal andrianotoavina@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 03/01/2012 é 13h34
Kz e!! ter rzala mb meo anle config airtel a..ty nmail k:hantsaniala@yahoo.fr
Référence(s) :
El-rh
Réponse de prinkhael
Le 15/01/2012 é 15h45
Za koa nama mila anle proxy gratos na airtel na orange de mba omeo ze manana fa tsy aparitako a ty ny mailako prinkhael@yahoo.fr
Réponse de ramanda
Le 18/01/2012 é 14h46
MBA ANDEFASO PROXY GRATUIT POUR MOBIL RE ZAY MANANA EEE!TY NY EMAIL_KO:manda_son@yahoo.fr UN CADEAU SURPRISE CELUI QUI ME DONNE
Réponse de Tobert
Le 19/01/2012 é 09h40
Karakory jiaby.za efa nampiasa opera mini 6 teo d iz tapaka tam decembre d ts mety haiko mits l configuration vaovao 2012 zo d mb omeo config ze mis ao ma na proxy orange gratuit ty mailko berthorabearison@yahoo.fr
Référence(s) :
Tobert
Réponse anonyme
Le 24/01/2012 é 06h52
Manao ahoana daholo. Sendra nandalo aho dia nahita ny sujet ka indro mamaly, tsy fantatro na ity no tadiavinareo na tsia, fa ny APN dia internet.mg.airtel.com, ny proxy: 10.77.48.50, N° du port: 808
Réponse anonyme
Le 24/01/2012 é 09h24
Aza mampiresaka; tsy mandeha io airtel zero gratuit
Réponse anonyme
Le 01/03/2012 é 19h27
Aiz e.za manana proxy gratuit via opera symbian.mitady takaluny a.airtel u orange.me6.ryoman44@gmail.com
Référence(s) :
Ryo
Réponse anonyme
Le 04/03/2012 é 16h20
Kez! in zan? m1nterresser amko an! in le takalon ?
Réponse anonyme
Le 09/03/2012 é 09h21
Desolé ry zalah sy ry zavavy f zay aho vo nandalo nefa fa tapitra alou iz zao, miandry ny manaraka ndray ; andramo iany alou sao tafa fa t@ fev12 ty no nandeh tsara, gratuitttt!! Vous créez un profil en donnant le nom du profil: - Profil : Airtel MG - APN : mms.mg.airtel.com - Nom d'utilisateur: airtel - Mot de passe: airtel Vous allez dans le navigateur et vous configurez comme suit : Proxy : IP: 10.77.48.50 - Port : 8080 - Page d'accueil: http://airtellive.com
Réponse anonyme
Le 09/03/2012 é 11h16
Tsy mandeha tsony io e, mila miketrika vaovao ndray!
Réponse anonyme
Le 22/03/2012 é 10h23
Bnj aby e! Fa tsy wap.mg.airtel.com ve ny APN r'zalah ? port : 8080 Proxy : 10.77.48.50. Na tsi asiana mot de passs sy nom d'util az de mety kouu! Fa ny tena poinsa alouu de manantona shop airtel e! Am zay kouss ve tsy tena omeny? Sady rah manao an'le code #121# toa tsy poinsa tsouny kouu
Réponse anonyme
Le 22/03/2012 é 10h55
Efa oe proxy gratuit leiz kou,, GRATUIT, GRATUIT, !!!!!!!!!!!!!!
Réponse de ramanda
Le 23/03/2012 é 13h34
Ty misy TELMA hoan zay mila tout gratuit tsy mifidy puce fa kosa tsy mandeh rah vo oatra ka MODE RECEPTION ianao!Noho izany zao no ataovy!AZA ASIANA CREDIT NY PUCE FA ALAIN ZAREO.ataovy 0ariary mintsy!TY NY CONFUGURATION: APN:internet IP:66.99.77.108 P.A:m.facebook.com GRATUIT IO DE BONNE SURF De:Ramanda email: manda_son@yahoo.fr