Recherches des clients pour articles en bois d'olive

Question de decoenbois le 01/06/2011 à 20h56
Je suis un fournisseur des articles en bois d'olives pour décoration et cuisine je possède une liste des prix très intéressante en ce moment , si vous êtes concerné contacté mois sur sklibi@yahoo.fr ou bien consulter www.deco-en-bois.com
1 réponse pour «
recherches des clients pour articles en bois d'olive
 »
Réponse de oliveartartisanat
Le 22/02/2012 é 18h40
We are the company OLIVE ART ARTISANAT specialized in the craft sector, product everything about kitchen in olive wood for example bowl, fruit basket and honey pot with her spoon. I hope that you are interested by our offer. You can check our website for further information (www.OLIVEART-ARTISANAT.COM) the website is under constuction now and i will be open the website soon. Thank you and we hope that we will have soon business together. Yours sincerely NAJEH GARGOURI OLIVE ART ARTISANAT TUNISIAN TEL: 0021623157828 tel/FAX: 0021674853368