Traductio en langue ainsi que calligraphie araméen

J'aimerai traduire le nom de mon père ainsi que celui de ma mère pour me les tatouer en calligraphie et langue araméene? Perdo Vicenta Merci si quelqu'un peut m'aider. Merci beaucoup
1 réponse pour «
Traductio en langue ainsi que calligraphie araméen
 »
Réponse anonyme
Le 27/12/2010 é 10h01
Beste Wim, Intussen is er bericht gekomen van de locale vertegenwoordiger in Burkina Faso. Hij heeft met Garage2000 gesproken en men is in principe accoord, maar wil wel zeker zijn dat je ze kunt bijstaan op de volgende gebieden: "Deze expert heeft zeker genoeg technische kennis. Maar het meest belangrijk voor de aanvrager is dat de expert kennis en ervaring heeft met het diagnosticeren van storingen mbv electronische apparatuur, en dat de expert ons kan onderrichten in het gebruik van deze diagnose-apparaten, om zo de reparaties beter uit te kunnen voeren." Graag verneem ik nog of dit inderdaad het geval is. Alvast bedankt en groetjes,