J aimerai que quelqu'un puisse me traduire cela

Ngon’a mulato (A/C EBOA LOTIN) Ye mba bwam na na ko ndima Buka jene wa ngedi te Na ma sukane boa njo weke, woko Ndutu e bo mba yo Na ma sukane nde ño poisin ñol’ango Ayo wo we ate Sese e ma pula so bwa mba mulema Hm ngon’a mulato o ya e Na tondi wa na iwiye Ñongo a langwedi mba na je diye Nde nika e titi mbale o We e we ate Sese e ma pula so bwa mba mulema Ye nde ñol’ango o Toutou o Ndenge e bo mba yo na bene te bema Ke na po bupe wa e o Frenci Na tondi o wa etum’a mimbu o si lange Nde o wele nde mulema na kolo kolo Ka dibongo l’etambi Na nika pe so Mercedes ma titi no mba o dia A muna yeye o mene nde mba ka bebunga ba biondo Son son e bola to mba duta longo Naleye mo ka mbo ñena ni kusi tika ewese Ya e we ate Ebabadi e se jita yo a ngon’a mulato Ñong’ango e e bo mba Sese e ma tuma mba mulema Hm ngon’a mulato o ya e Ebabadi e se jita yo na ni sese e bo Toutou o ya mba bebe nde e bo o
1 réponse pour «
j aimerai que quelqu'un puisse me traduire cela
 »
Réponse de mpondogaspard
Le 20/11/2010 é 00h12
Jeune fille mulâtre Il vaudrait mieux de devenir aveugle Pour pas te revoir souvent Je finairai par devenir fou "weke woko" La tristesse m'assassine Je risque de m'empoisonner (me suicider) à cause de toi "Ayo wo we ate" Le mal me brisera le coeur Jeune fille mulâtre, viens Je t'aime sérieusement Ta mère m'a dit que nous sommes cousins Mais cela n'est pas vrai "we e we ate" La douleur va me briser le coeur A cause de toi TOUTOU L'espoir meurt, si j'en avais les moyens Je t'aurais suivi en France Mon amour de longue date est resté illisible Mais tu as durci ton coeur Comme la semelle d'une chaussure Et comme je n'ai pas de Mercedes Fille de Yeye, tu me regardes comme un déchet S'il te plaît, donnes-moi au moins ta photo Que je la tienne comme un chien qui gagne un os "Ya e we ate" La douleur est trop forte jeune fille mulâtre L'envie va me tuer Le mal va m'arracher le coeur Hm jeune fille mulâtre viens La douleur est trop forte, pour que le mal finisse TOUTOU viens près de moi pour qu'il s'arrête