Pourriez-vous me traduire ce texte latin?

Bonjour, Bonsoir, Pourriez-vous traduire ce texte (Persée) du latin au français s'il vous plaît? Le premier paragraphe est plus important mais si possible les deux paragraphes, merci beaucoup d'avance!! Post haec Perseus in fines Aethiopum uenibit. Ibi Cepheus quidam illo tempore regnabat. Hic Neptunum, maris deum, olim offenderat ; Neptunus autem monstrum saeuissisum miserat. Hoc cottidie e mari ueniebat et homines deuorabat. Ob hanc causam pauor animos omnium occupauerat. Cepheus igitur oraculum dei Hammonis consuluit, atque a deo iussus est filiqm monstro tradere tradere. Eius autem filia, nomine Andromeda, uirgo formosissima erat. Cepheus ubi haec audiuit, magnum dolorem percepit. Volebat tamen ciues suos e tanto periculo extrahere, atque ob eam causam imperata Hammonis facere constituit. Tum rex diem certam dixit et omnia parauit. Vbi ea dies uenit, Andromeda ad litus deducta est, et in conspectu omnium ad rupem adligata est. Omnes fatum eius deplorabant, nec lacrimas tenebant. At subito, dum monstrum exspectant, Perseus accurit; et ubi lacrimas uidit, causam doloris quaerit. ILLi rem totam exponunt et puellam demonstrant. Dum haec geruntur, fremitus terribilis auditur ; simul monstrum horribili specie procul conspicitur. Eius conspectus timorem maximum omnibus iniecit. Monstrum magna celeritate ad litus contendit, iamque ad locum appropinquabat ubi puella stabat. MERCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
3 réponses pour «
Pourriez-vous me traduire ce texte latin?
 »
Réponse de gainza
Le 25/07/2011 é 22h55
Serait-une méthode pour des potaches de faire faire leurs versions aux internautes?
Réponse anonyme
Le 14/03/2015 é 18h09
Je crois que je réponds trop tard.
Réponse de LascombeS
Le 27/03/2015 é 19h23
Bonjour, quelqu'un pourrait-il m'aider à traduire cette phrase, s'il vous plaît, car j'ai beaucoup de mal, merci d'avance: "Sin minus, mihi consilium est hoc gladio te necare, seruum quemdam necatum ad corpus tuum deicere clamareque statim me uos una inuenisse interfecisseque." Or j'ai essayé de la traduire, mais vous verez que cela ne donne rien vers la fin. ce qui me pose problème sont les verbes "inuenisse" et "interfecisse". La voici: "Autrement, mon conseil est de te tuer avec cette épée, qui a assassiné un esclave, de jeter ton corps et de crier aussitôt ensemble que vous m'avoir trouvé et m'avoir tué". Evidemment cela ne donne rien, mais... Merci beaucoup pour l'aide que vous m'apporterez. Bonne soirée, Sandra.