Je recherche la fille de Miklos Dacsev

Question de BRUNOWAVRE le 13/05/2014 à 23h10
Je recherche la fille de Miklos Dacsev qui est née je pense aux Pays-Bas à Utrecht en 1969,son père était joueur professionnel de football à Anderlecht en 1962 et est décédé d'un cancer du poumon en Espagne en 1977.Pouvez-vous m'aider?
6 réponses pour «
Je recherche la fille de Miklos Dacsev
 »
Réponse anonyme
Le 30/01/2016 é 16h32
Sorry my french is not so splendid; I am the natural daughter of miklós dacsev born in 1965 in Utrecht. I like to know who is searching for me??
Réponse anonyme
Le 30/01/2016 é 16h50
Sorry my french is not splendid; I am the daughter of miklós dacsev born in Utrecht pays-bas in 1965. Who is searching for me??
Réponse de BRUNOWAVRE
Le 30/01/2016 é 17h10
Hello! my english is not good,sorry! I am the natural son of Miclos Dacsev,my name is Bruno Doloris! I like in Belgium,in Bruxelles,i am 41 years(01/04/1974). Look my profil Facebook(2 profils for Bruno Doloris in FB,my profil is the"Red Ferrari-foto") Sorry for my english!! What's you name en you like in Nederlands? I desire look you!!! Big kis,Bruno.
Réponse de BRUNOWAVRE
Le 30/01/2016 é 17h19
You are my sister!!! Bruno.
Réponse anonyme
Le 30/01/2016 é 17h24
Wow Nice to hear I have a half brother!! my name is esther grant I am born 1-5-65.at the moment living in Utrecht the netherlands.please send me you're email adress;I am not on facebook so we can send eachother a picture!my email=esgrant2015@gmail.com. big kiss from your sis.
Réponse anonyme
Le 30/01/2016 é 17h53
Unbelaveble to hear I have a halfbrother, wow!I think I am your half sister born 1-5-65 in Utrecht. At the moment living in Utrecht the Netherlands again.my biological father is miklós dacsev.i am not good at french,do speak several other languages better..so I do not understand this site.please send me you're email adress to mine=esgrant2015@gmail.com. because I am not on Facebook. .so I can send you a picture and you can send me one of your self..I am really very exciting to see final some similarities. Big kiss from your sis!!