TECHNICIEN AVION CHERCHE UN POSTE A KATAR

Question de MOHAMED75 le 19/04/2012 à 15h09
JE SUIS UN JEUNE MAROCAIN DE 37ANS BAC PLUS 3 EN MECANIQUE AVION DE TRANSPORT JE CHERCHE UN POSTE STABLE EN QUALITE DE MECANICIEN AVION OU AIDE MECANICIEN AVION A KATAR SVP CONTACTEZ MOI 00212664934009
2 réponses pour «
TECHNICIEN AVION CHERCHE UN POSTE A KATAR
 »
Réponse anonyme
Le 23/08/2012 é 13h56
ESS OIL &GAS TURBINES REPAIR BARAKI ZIDI RZINE alger /ALGERIE 08 /2012/ recruitment 02 Gas Turbine Reconditioning project manager (exp 15y) (English/French) 06 Gas Turbine Reconditioning engineer (exp 10y) (English/French) 12 Gas Turbine Reconditioning Technician instrumentation & electricite ind (exp 5y) 24 Gas Turbine Reconditioning Mecanician ind(exp 5y) 03 Gas Turbine Reconditioning QAQC engineer ind(exp 10y) (English/French) 02 Gas Turbine Reconditioning Safety engineer ind(exp 10y) (English/French) 02 Gas Turbine development & marketing engineer ind(exp 10y) (English/French) the recrutement process Hiring for Regular Full-time or Regular Part-time Positions The following steps need to be completed to ensure that the recruitment process Step 1: The HR Officer obtains approval to recruit from the Client Step 2: The HR Officer completes the Job Requisition form in ESS Admin. Step 3:The job is posted on the Human Resources Web site and recruitment begins Step 4:The HR Officer screens and refers candidates or may help the hiring manager with resume and all certifications and diploma's approvals review and screening. Step 5: The ESS HR department identifies its final candidate; it must obtain the necessary approvals prior to making the job offer and test date. Step 6: Official paperwork for hiring the employee is prepared by the HR Officer and submitted to the Office of HR Organizational Development for processing to contact the accepted candidate for test. Step 7: The ESS HR department received the final candidate test document approved by the client; it must obtain the necessary approvals prior to making the job contract. envoyer 1)- CV anglais (doc)avec photo biométrie 2)- diplôme : original scanne(pdf) 3)- attestations et certificats de travail qui prouve vos expériences : original scanne(pdf) 4)- fiche de paye de votre salaire actuelle : original scanne(pdf) 5)- votre situation actuelle et date de disponibilité Email : akura68@yahoo.fr Vous pouvais transmettre notre offre d'emploi à vos amies
Réponse anonyme
Le 10/04/2013 é 17h07
Je suis un jeune technicienTunisien en mécanique d'avion , j'ai pas d'expérience professionnelle à part mes stages , je cherche un emploi à katar