J'ai un travail a faire en néerlandais , je cherche quelqun qui pourrais écrire un texte en néelandais basée sur (ses) vacance en gros dedans je voudrais que vous parliez que je suis partie a londre , j'ai fais les magazins durant les soldes, que j'ai été voir ma famille , que je me suis bien amusée avec mes couzins ... et que le temps etait beau durant la semaine sauf le dernier jours il a plus...
j'ai besoin de vingt ligne vous pouvez en inventée
merci a vous repondez moi vite
Beste vriend
hoe gaat het ?
Verleden vakantie ben ik veel amuseer geweest . Ik ben in london gegaan .Daar heb ik gewinkel . Het was heel leuk . De drie dag heb ik de familie bezocht .Ik heb met mijn nicht geamuseerd .het weer was mooie en de zon schijnt .Ik heb veel jongeren gekennismaakt . het was veel super . Maar de monstuje dag heeft saai .het was regenen .
tot ziens
Vorige week ben ik in London gegaan. De stad is zo groot en het is spannend ! De eerste dag heb ik mijn familie bezocht. Ze zijn veel sympatisch. Ik heb me met mijn neef en nicht veel geamuseerd. Het was cool ! De tweede dag en de drie dag heb ik veel gewandeld. Het was een beetje saai. Maar de vierde dag ging ik met mijn familie naar winkelen.Ik heb en veel kleren gekocht. Ik ben echt blij !
Het weer was goed de hele week, het was altijd zonnig !
De volgende week ging ik naar een concert : de concert van Taylor Swift. Ik met mijn nichten gegaan. Het was heel leuk ! Daarna zijn we naar een restaurant geweest. Het was veel heerlijk. We hebben vissen gegeten.
Het heeft ook de deerde dag geregent. Wat jammer.
Maar ik had een goede vakantie
J'ai un travail pour le lycéé demain.Je dois rédiger mes vacances au passé composé en Néérlandais.+/-100,150 mots .Veuillez m'aidez svp sa me fera vraiment plaisir Merci ;)
Bonjour,
Si je peux me permettre. Je vous dé-conseil de vous fiez a google traduction car ce n'est pas toujours correcte. Il indique des chose qui ne son pas cohérente pour preuve si vous mette en mots en français et que vous le traduisez en néerlandais bien souvent la trduction inverse n'est pas le mots que vous avez inscrit en français.
Bien a vous est bonne continuation a tout le monde .
Mijn vakantie:
mijn vajantie in london zijn tot slot
i heb maken an hobbs, sports, wandeling in de berg, atlhetisme,..
ik heb eten de banana an apple en kip en drink a cola
J aurais besoin d un texte de plus ou moins 125 racontant ma nouvelle ecole et les horaires je vous laisse libre de l école et des cours
MERCI d AVANCE
We zijn nu een week op vakantie in Madrid, Spanje...
Het weer is erg zonnig en een beetje warm. Gisteren waren er veel wolken en een beetje zon.
We speelden vliegeren, bezochten een museum, zwommen in het zwembad en aten ijs.
Het was goed, maar het ging te snel, maar het was een fantastisch verblijf.
Morgen zal het regenen, het zal koud en bewolkt zijn en een paar stormen in de nacht.
Schrijf me snel een brief.