I am in love with a french

Question de metoo le 02/09/2012 à 01h36
Hi every one , Recently i knew a young men living in France .I am so in love with him .He is such a good person ,so kind , so intelligent , so calm .the only problem is that i am scared , we are distant and i don't really know if i can leave my country to live with him in france .We already discussed this and he can not leave his job and come with me .It is me who must find a solution to move in France because it is easier for me ,as i don't have a job for the moment (i 've just got my graduation ) .The problem is that i don't want to live in france , i am found about my country and i got used to my life here , i don't want to go to a strange country and leave my family and friends behind , i don't know what to do . Could you help me with that ? Thank you in advance
4 réponses pour «
I am in love with a french
 »
Réponse anonyme
Le 02/09/2012 é 01h59
Yes sir, but in france nous parlons français... try again...
Réponse de metoo
Le 02/09/2012 é 02h19
Bonsoir , Je le sais :) .Je résume en Français : J'ai connu un jeune homme français dernièrement.Je suis tombée amoureuse de lui après peu de temps , il est qqn d 'adorable et il mérite tt l amour du monde .Le seul souci c est que j ai peur .On est distant , il a son travail en France et il ne peut pas bien sur le laisser pour venir vivre avec moi dans mon pays ,Il veut que je viennes m'installer en France avec lui .Je l aime très fort mais c est difficile pour moi d'aller en France et laisser ma famille , mes amies.Je ne veux pas le perdre mis je suis pas encore prête pour faire ce sacrifice .Je ne sais pas quoi faire .Je ne sais pas si je vais m'adapter au rythme de vie en France ...Merci de m aider , je suis un peu perdue là . Merci d'avance
Réponse anonyme
Le 02/09/2012 é 19h07
C gentil de résumer en français mais j espère que vous le parlez, ici et en france, on ne connaît pas l anglais. Cette personne peut venir en tunisie, la france n est pas obligée de vous accepter sur son sol..
Réponse anonyme
Le 20/09/2012 é 16h18
My ex-boyfriend dumped me 0ne week ago after I accused him of seeing someone else and insulting him. I want him back in my life but he refuse to have any contact with me. I was so confuse and don't know what to do, so I reach to the internet for help and I saw a testimony of how a spell caster help them to get their ex back so I contact the spell caster and explain my problem to him and he cast a spell for me and assure me of 3days that my ex will return to me and to my greatest surprise the third day my ex came knocking on my door and beg for forgiveness. I am so happy that my love is back again and not only that, we are about to get married. Once again thank you Hindu spell. You are truly talented and gifted. Email: hinduspelltemple@yahoo.com is the only answer. He can be of great help and I will not stop publishing him because he is a wonderful man
Référence(s) :
Thanks Doc