Vous trouver ca logique d'envoyer de l'argent facile

Question de QSCMAROC le 01/03/2012 à 08h56
Faite attention au arnaqueurs au non de helen kohen Good Day Ma très chère dans le Christ Maintenant que vous avez envoyez toutes vos informations, je dois vous informer que je demande de renseignements sur la façon de vous poster le chèque de banque il vous en coûtera 350 euros £, tant pour l'affichage et la police d'assurance du service de messagerie, il doit être porte à porte delivery.I peut pas se permettre d'argent tels mon salaire est trop peu que je suis agissant sur les instructions qui m'ont été donnés par votre partenaire que je ne peux poster par post.So vitesse privé, vous me l'envoyer ce montant et je vais obtenir de la banque projet dûment / sécurité posté à you.and pour obtenir des informations de l'argent non pas en espèces afin que je puisse déduire de l'argent à partir de là, l'argent est sur ​​le projet de chèque bancaire, puis je ne peux que vous faire une faveur à vous poster la joue traite bancaire dès que i recevoir la taxe Mentions des 350 euros £ pour la posted.I vais poster le projet de banque a immédiatement i recevoir l'argent, et dès que le service de messagerie, les arrivées à votre ville, vous serez appelé à attendre la livraison alors s'il vous plaît envoyer l'argent par le biais Western Union Money Transfer, de sorte que je vais prendre la permission de mon bureau et allez au service de messagerie pour envoyer l'argent à cette adresse NOM ............... Rev David Eden Pays .............. Dakar, Sénégal Question de test ........... à qui Et Réponse ........ David Eden mon numéro personnel 00221771110936 Rev David Eden
2 réponses pour «
vous trouver ca logique d'envoyer de l'argent facile
 »
Réponse de QSCMAROC
Le 01/03/2012 é 08h57
Hello My Dear How are you today,i hope you are well over there.How about your work and your family,i believe that everything about you is well. I'm very happy to inform you about my success in getting the fund transferred under the co-operation of a new partner from Paraguay. Presently I'm in Paraguay for investment projects with my partner. Meanwhile, I didn't forget your past efforts and attempts to assist me in transferring those funds despite that it failed us some how. Now you will need to contact the assistance pastor, David Eden whom I told you earlier that has been assisting Pastor David Eden when I was at refugee camp there in Senegal, he is the pastor of the refugee camp when i was in Senegal.this is his email address is (reveden_david@yahoo.com) Ask him to send you the sum of US$250.000.00 which I gave to him for your compensation for all the past efforts and attempts to assist me in this matter. I also appreciated your efforts very much. so feel free and get in touched with Pastor David Eden and instruct him on how to send you the money.the money is in cheque draft and you have to contact him immediately for the cheque Please do let me know immediately you receive it so that we can share the joy after all the sufferings at that time. In the moment, I am very busy here because of the investment projects which i and my new partner are having at hand because I want to finalize everything before the ending of this month. Finally, remember that I had forwarded instruction to Pastor David on your behalf to release the money for your compensation. Therefore feel free to get in touch with him and he will send the cheque to you,through D H L without delay. God Bless you. Yours truly Helen
Réponse de canounet
Le 01/03/2012 é 09h47
Quel baratin d'arnaqueur ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE ! ATTENTION ARNAQUE !