Accident de travail: je ne suis pas d'accord avec le montant

Question de rolls14 le 17/02/2011 à 11h16
Bonjour je suis en accident de travail donc je touche des indemnités journalieres et un complément de salaire par mon employeur je viens de recevoir, le salaire de janvier 2011 et je n'ai pas de salaire.... à qui puis je m'adresser pour verifier mes droits? à l'avance, je vous en remercie cordialement
1 réponse pour «
accident de travail: je ne suis pas d'accord avec le montant
 »
Réponse anonyme
Le 25/05/2013 é 13h12
About Meditag: - MediTAG is an online service where anyone can store his/her own medical History. MediTAG is a medic alert for lifesavers and emergency services that provides instant and accurate information when you can’t speak for yourself. Your details are engraved on your personal MediTAG user id, card & tag which provide instant knowledge to assist in rapid and lifesaving treatment. MediTAG is an essential safeguard that can give you peace of mind and protection for all 24/7. It’s the simplest and safest way for you to make sure your needs is communicated in an emergency!. social.mediteg@gmail.com