Vous êtes ici : Accueil > Spécialités > Entreprise > Cotisations

URGENT/ Demande de justif pour le prélèvement Arpi de 2 € - Page 2

Bonjour, Pour la bonne tenue de la comptabilité, j'aurai besoin du justif correspondant à la cotisation Arpi prélevée de 2 €. Où le demander svp ?...
Répondre Lire toute la question
22 réponses pour «
URGENT/ Demande de justif pour le prélèvement Arpi de 2 €
 »
Réponse anonyme
Le 24/04/2024 é 22h14
Do not stay out of business, or close down due to lack of Funding and finance. Your projects, businesses, and financial needs is completely possible. You can now fund your projects, businesses without worries of repayment as you can have ample amount of time to execute your projects and businesses and grow financially, and build up, to achieve your complete set goals. If you're also a broker or consultant, Make life easy for your diverse clientele globally to help provide funding for their various Businesses and Projects, helping them progress towards their business and financial goals. Chu Yeung Customer Care Department deals@charterunionfin.com https://charterunionfin.com/?refid=2071 +852 8199 9324 Unsubscribe here if you don't want to get these offers: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdx-LI-ETiB-g37_ijIRHfBNhu__c-Go1dyOyZ_zU_pgeYTEg/viewform?usp=sf_link Via Zannoni 121, Glen Cove, NY, USA, 38070
Réponse anonyme
Le 01/05/2024 é 12h39
Hi guys, We deliver bulk contact form submissions to 100M websites. This is the most cost-efficient way of generating leads, customers, buyers. We can help you grow further with a low cost. - Skyrocket Your Sales with our targeted contact form marketing services! - Limited-Time Offer Slash prices by 50% on your next order! Use code SAVE50 to unlock massive savings! - Our services offer the cheapest cost-per-lead compared to any other advertising strategy. Reach up to 100M contact forms from just $4.50. - Grab this incredible offer! This offer is only available for one week. Ready to watch your leads soar? Click below link to redeem your 50% off (apply SAVE50 code at checkout) and start generating leads like never before! Let's take your business to new heights together! Kind regards, David Bell Visit now to grab this limited time offer: https://contactformleads.com/shop/?refid=30971 Unsubscribe here if you don't want to get these amazing emails: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdx-LI-ETiB-g37_ijIRHfBNhu__c-Go1dyOyZ_zU_pgeYTEg/viewform?usp=sf_link Piazza Cardinale Riario Sforza 30, National City, CA, United States of America, 18015