Viessman Vitola Trimatick / brûleur en dérangement

Question de mdec le 17/01/2013 à 23h08
Bonjour, Le brûleur (air soufflé) se met en dérangement. Cela arrive quand on on met la chaudiere en hors gel, ou en régime eco (nuit, nuit) pour une longue période. Après une durée que je n'ai pu vérifier le bruleur se met en mode "dérangement", et ne se met pas en route pour assurer le programme retenu. Il faut alors appuyer sur le bouton de ré-enclenchement qui se trouve sur le bruleur (ce bouton luminueux est alors allumé) Quelqu'un peut il me dire ce qui se passe? Qu'est ce que je peux faire? merci
1 réponse pour «
Viessman Vitola Trimatick / brûleur en dérangement
 »
Réponse anonyme
Le 17/01/2013 é 23h46
How you found my blog I do not know. You did. So be it. So be it also that I provide for you a trsilaatnon of Heine's Schoene Wiege meiner Leiden . It is a rendition by the late Gifted Knight , R R Garran who translated Heine's Book of Songs in 1924. He was a true poet and wordsmith who, in my opinion, reflects well, even today, on the words and feelings of the creator:Lovely cradle of my sorrow,Lovely tomb of all my peace,Lovely town, we part ere morrowSo farewell to thee and these.Fare thee well, thou hallow'd portal,Where have trod my darling's feet;Fare thee well thou place immortalWhere I first beheld her sweet.Would that I had seen thee never,Beauty's self and my heart's queen!Peradventure, then, for everI had not unhappy been.Ne'er would I thy heart's blood riot,Never did I ask thy love;All I ask'd-to live in quietNear thee, where thy breath might move.But thou driv'st me thence unkindly,Bitter words thy mouth doth speak;Frenzy stirs my senses blindly,And my heart is sore and weak.And my limbs, all worn and weary,On my pilgrim staff I stay,Till my tired head, my dearie,Far in a cool grave I lay.